תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 חושפת קשר משפחתי ללוחם שנפצע: "מתפללים להחלמתו"

ינון מגל שידר ב'הפטריוטים' את המסר המרגש של הלוחם שנפצע באופן קשה, אלישע מדן, בנו של הרב יעקב מדן, לחבריו לפלוגה שנלחמים ברצועת עזה, כאשר שרה ב"ק חשפה את הקשר המשפחתי למדן: "הוא הגיס שלי, כולנו מחזיקים אצבעות ומתפללים"
תום נחום |  1
ערוץ 14 (צילום מסך)
המטחים הכבדים של הרקטות חזרו, והיום (שלישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-60, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה בעומק רצועת עזה לאחר סיום הפוגת האש בעקבות קריסת המשא ומתן לחידוש העסקה לשחרור החטופים.
בתוך כך, במהלך שידור 'הפטריוטים' אמש (שני) בערוץ 14 שודר הסרטון מעורר ההשראה ובו המסר של אלישע מדן, בנו של הרב יעקב מדן, שנפצע באופן קשה במהלך הקרבות ברצועת עזה, לחבריו לפלוגה שממשיכים בלחימה בתוך הרצועה, כאשר ינון מגל גם שיתף את הסרטון של מדן בחשבון הטוויטר שלו.
בסרטון מדן אומר כך לחבריו: "פלוגה אהובה ויקרה, פלס"ר 697 התותחים, האריות, תילחמו כמו אריות שם בשבילנו, אנחנו פה, אני ועמוס וברוך וגנדר וארגמן ורבי, וכל הפצועים פה, אנחנו נלחמים בבית חולים לחיות ולהיות בריאים בשבילכם, ואתם תילחמו בשבילנו שם. תצודו את המחבלים, תמשיכו לחתור למגע, להיות ראשונים תמיד. תילחמו, שהנפילה הקטנה הזאת לא תפיל אותנו. היתה נפילה, חטפנו, קמנו, ומסתערים, זה הכל. אני אוהב אתכם ומתגעגע אליכם ומת לפגוש את כולכם ולתת חיבוק לכולם. יאללה אריות".
 
לאחר שידור הקטע המדובר ב'הפטריוטים', ועם העברת השידור לידיה של שרה ב"ק, המגישה הנרגשת חשפה את הקשר המשפחתי שלה לאלישע מדן הפצוע ואמרה כך למגל: "אלישע מדן הוא הגיס שלי, כולנו מחזיקים אצבעות ומתפללים להחלמתו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרה בק מכפר עציון מוקפת בלוחמים. גיסים, בנים, ושכנים.
    רחל מגוש עציון 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשרי העם שככה לו….הצלחה לכולם ורפואה שלמה לפצועים בתוכם לאלישע . הפיצו אצלנו ואצלכם את שמו לתפילה אלישע יהודה בן רותי.
    סגור