נדל"ן ותשתיות

הסוף לפקקים בכביש העמוס בישראל: הגשר החדש נפתח לתנועה

עבודות לבניית גשר הרכבת מעל כביש 1 באזור מחלף ענבה הסתיימו, ורכבת ישראל חיברה את  גשר הרכבת מעל כביש 1 במחלף ענבה. בתנועה לאיכות השלטון תקפו: "אזרחי ישראל כולם שילמו את מחיר השיקולים הקואליציונים של השרה רגב, ובמדינה מתוקנת אין להרשות זאת"
מערכת ice |  2
פקקים (צילום פלאש 90)
בשעה טובה ואחרי תקופה ארוכה של עבודות ומאבקים, הבוקר (שישי) נודע כי העבודות לבניית גשר רכבת ישראל מעל כביש 1 באזור מחלף ענבה הסתיימו, וזאת יותר משנה לאחר המועד בו היו אמורות להתבצע.
למעשה, משרד התחבורה ורכבת ישראל את חיבורו של גשר הרכבת מעל כביש 1 במחלף ענבה. מדובר על אבן דרך משמעותית בפרויקט מסילת 431 שמהווה חוליה מרכזית בתוכנית הפיתוח  האסטרטגית. לטענת 
התנועה לאיכות השלטון מסרה כי "הלילה התבשרנו כי העבודות לבניית גשר הרכבת מעל כביש 1 באזור מחלף ענבה הסתיימו, וזאת יותר משנה לאחר המועד בו היו אמורות להתבצע".
"כזכור, העבודות היו אמורות להתבצע במהלך סוף השבוע בחודש אוגוסט 2023, אולם בשל שיקולים קואליציונים של שרת התחבורה מירי רגב שנמנעה מביצוע העבודות בשבת נדחו העבודות, ובוצעו רק כעת".
"התנועה לאיכות השלטון פעלה מול משרד התחבורה במהלך החצי שנה האחרונה ועמדה על כך שהעבודות יסתיימו בהקדם, וזאת בשל העלות הכספית של העיכוב והסכנות הבטיחותיות הכרוכות בכך. אזרחי ישראל כולם שילמו את מחיר השיקולים הקואליציונים של השרה רגב, ובמדינה מתוקנת אין להרשות זאת".
"על שרת התחבורה להמשיך לקדם פרויקטים חשובים לטובת בטחון ורווחת הכלל. אנו בתנועה לאיכות השלטון נמשיך לפעול כדי שמשרתי הציבור יפעלו מתוך שיקולים מקצועיים ובהתאם לדין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התנועה לאיכות השלטון?
    Pkk 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמה האמיתי צריך להיקרא " התנועה להרס השלטון בישראל".
    סגור
  • 1.
    "התנועה לאיכות השלטון " חחחח
    מממ 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארגון שמולני שמתהדר בבמושג לא לו. השילטון שלהם! האחראי בגצ!
    סגור