תקשורת ומדיה

ערוץ 14 הסתבך? "חובה לסגור את הערוץ הזה"

אחרי הסערה סביב סיקור הפיגוע בירושלים ביום חמישי, ערוץ 14 תחת מתקפה מכיוונו של עיתונאי 'הארץ', שאול גרינפלד: "את הערוץ הזה חובה לסגור ואת ינון מגל להרחיק מגל מיקרופון. ערוץ 14 יבואו לבקר בלוויה של יובל דורון קסטלמן ז"ל?"
תום נחום |  4
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
יובל דורון קסטלמן ז"ל מת ביום חמישי כגיבור לאחר שמנע פיגוע גדול בהרבה כשנטרל את המחבלים בפיגוע הירי בירושלים ובאופן טרגי ככל הנראה נורה למוות על ידי חיילים שחשבו שהוא אחד המחבלים. כזכור הפיגוע התרחש בתחנת אוטובוס בטרמפיאדה בצומת גבעת שאול שבכניסה לירושלים.
בעקבות אופן סיקור האירוע, ערוץ 14 תחת מתקפה חריפה, זאת לאחר שראיינו את אחד הלוחמים שעל פי החשד ירה למוות בקסטלמן ז"ל, וכתבו בטוויטר כך: "הלוחם שחיסל הבוקר את המחבלים בירושלים, בשיחה עם ינון מגל: "שמענו ירי, צעקות 'מחבל' ואנשים רצים - הלכנו שפופים עד שראינו אותם וירינו בהם"".
שאול גרינפלד, עיתונאי 'הארץ', הגיב לנושא וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "בחיי שאני נגד סתימת פיות אבל את הערוץ הזה חובה לסגור ואת ינון מגל להרחיק מגל מיקרופון. איך זה הגיוני בכלל שחייל מתראיין לערוץ טלוויזיה אחרי שירה באזרח לא חמוש ועוד בטרם דיבר עם משטרה צבאית? מה לכל הרוחות קורה פה? ערוץ 14 יבואו לבקר בלוויה של יובל דורון קסטלמן ז"ל?".
 
בפיגוע נהרגו: הרב אלימלך וסרמן (73) והנשים חנה איפרגן (67) וליביה דיקמן (24). המרצחים הם שני אחים מחבלים, תושבי שכונת צור באהר שבמזרח העיר.  שקד, אחיו של יובל קסטלמן ז"ל סיפר ל-N12: "כל החיים יובל הלך בדרך של תרומה לציבור והתנדבות. הוא היה שוטר במג"ב, המשיך לשרת במשטרה ותמיד היה בחזית.
עוד הוסיף: "בבוקר הפיגוע יובל היה בדרך לעבודה, ראה את האירוע תוך כדי נסיעה ומיד עצר ויצא לסייע עם הנשק האישי שלו. אנחנו מחכים לראות מה יהיו תוצאות החקירה כי כרגע התחושות שלנו במשפחה קשות מאוד. הגבורה, המסירות והתעוזה מאוד מאפיינים אותו. גם כל החברים שלו אומרים עליו שהוא אחד שלא יהסס לרגע לצאת לחזית ולהקריב מעצמו. כך גם היינו רוצים שיזכרו אותו וזה מה שננסה לקחת איתנו הלאה".
תגובת דובר צה"ל למקרה: "אזרחים ישראליים נרצחו אתמול בפיגוע בירושלים. אזרח וחיילי צה״ל שהגיעו לנקודה נטרלו את המחבל. האירוע נחקר על ידי השב״כ ומשטרת ישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את עתון הארץ צריך לסגור!!!
    ישראל קרמר 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרינפלד מהארץ בלי בושה קורא לסגור את ערוץ 14?!?!?! הארץ הוא העתון הכי מסית שיש ובעיקר בגרסתו האנגלית עם הסתה בלתי פוסקת נגד הימין בכלל והמתנחלים בפרט ונגד נתניהו ונגד שומרי מצוות ומכפיש את המדינה וחיילי צה"ל בפשעי מלחמה. ובהארץ נטען שעלי טייס ישראלים הפציצו את משתתפי המסיבה. אותם צריך לסגור ואת רובם ככולם של עתונאי הארץ כולל גרינפלד צריך ליצור ותכלוא על הסתה והמרדה.
    סגור
  • 3.
    אמר שהוא נגד סתימת פיות ועושה סתימת פיות
    ישראל קרמר 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמישהו יגיד לשאול גרינפלד שלהיות דמוקרטי זה לא רק לקבל את מי שאומר דברים שמוצאים עם בעיניו ומתאימים לאג'נדה שלו, ואין בדברים שנאמרו בערוץ 14 דברים שהם מחוץ לחופש הביטוי ואינם מהווים עילה לסגירת הערוץ ולהרחקת מישהו מהם. מי שתומך בזה הוא אנטי דמוקרטי שתומך בסתימת פחות גם אם הוא אומר "בחיי שאינינתומך בסתימת פחות"!!!
    סגור
  • 2.
    עיתון הארץ
    ימין 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עיתון הארץ שמולני אשר תומך בפלסטנים ומסית נגד חילי צה"ל היום מיסת נגד ערוץ 14 הגיע הזמן שמפקח על העיתונות יסגור את העי תון
    סגור
  • 1.
    סלאח ערורי יושב מול כתבי החדשות
    אורי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל העולם ואומר " הארץ כתבו שמטוסים והליקופטרים הפציצו את כולם ללא הבחנה וטבחו ביהודים" מר גרינפלד מהארץ , תבין שהנזק שעשה העיתון שאתה עובד בו, הוא נזק שווה ערך לאוגדת שריון שנכנסת בצהל, ומכך ראוי שעיתון הארץ ייסגר מידית ועורכיו יעמדו לדין על רשלנות פושעת אשר מסכנת את צהל וישראל.... אתה בחוצפתך קורא לסגור את ערוץ 14? תתבייש של נעליך מעל רגליך!
    סגור