קריירה ולימודים

ינון מגל בדרך חזרה לכנסת? "חבילה נאה פלוס של מנדטים"

ברק סרי קידם בתכנית הרדיו ב-103FM לא רק את הרעיון שדני קושמרו ודניאל הגרי צריכים לרוץ לפוליטיקה, אלא הציע קאמבק למגיש: "אם אתה רץ מטעם המחנה האמוני בראש מפלגה, מקים מפלגה שמתמודדת, עם כל מיני אנשים שהם לא ימין ערכי, אלא לא ערכי כמוך, אתם יכולים להביא חבילה"
מערכת ice |  1
ינון מגל בדרך לפוליטיקה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/רדיו 103FM)
לא רק דני קושמרו או דניאל הגרי בדרך לכנסת על פי הרעיון של ברק סרי, יועץ התקשורת הוותיק שהפך לחבר קבוע באולפני החדשות, כשהוא במקביל מתמודד על ראשות העיר אשדוד,  גם ינון מגל ב-103FM קיבל ממנו הצעה לשקול את הרעיון.
סרי אמר תחילה: "יש לי רעיון בימים האחרונים שאני מנסה להעלות אותו. אני חושב שאחרי המלחמה הזאת יהיה רצון אדיר בציבור, חוץ מאווירת הנכאים והרצון לעשות שינוי אדיר, להביא אנשים אחרים, שחקנים חדשים לפוליטיקה, לא השחקנים הקיימים, חלק מהם יילכו הביתה".
 
הוא הסביר: "אני למשל חושב, סתם עולה לי בראש שאם דניאל הגרי ודני קושמרו רצים באיזו מפלגת מרכז, הם יכולים להביא פצצה של מנדטים. אני גם חושב שאם אתה רץ מטעם המחנה האמוני בראש מפלגה, מקים מפלגה שמתמודדת, עם כל מיני אנשים שהם לא ימין ערכי, אלא לא ערכי כמוך, אתם יכולים להביא חבילה נאה נאה פלוס של מנדטים".

הוא פנה למגל ואמר לו: "מה אתה אומר?", מגל הגיב בצחקוק ואמר: "אוקיי, מה אני אומר לעצמי? לא רלוונטי כרגע. לא רלוונטי, מה לי ולדבר הזה עכשיו אני משוגע? אני נהנה מהעבודה שלי, טוב לי מהעבודה שלי, אני משפיע, נחמד לי בבוקר ונחמד לי בערב, באמצע היום, אני משתעשע ואומר מה שבא לי, שאתה חבר כנסת יש עלייך הרבה כבלים, זה לא עובד ככה, היום אני בן חורין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינון מגל
    כלנית 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מבינים מאיזה רקע באים החברים כנסת של הליכוד האנשים של ביבי שקרנים מרעילים אזרחים תמימים מספרים סיפורים שלא היו ולא ניבראו רמאי תכמןזו השיטה אוי לנו אים אלה המנהיגים אסור בשום אופן להצביע לו נזק בנוסף לכול הנזקיםשכבר עשה
    סגור