משפט

אחרי נאפיס, בנדיקט ואבולעפיה: זו המסעדה שנסגרת מיידית

בחודש ספטמבר אותרו במסעדה בחיפה, שוהים בלתי חוקיים, תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, שהועסקו בניגוד לחוק. השבחי"ם נעצר והמעסיק נחקר באזהרה. רק לאחרונה שורה של עסקים כמו אבולעפיה, בנדיקט ונאפיס נסגרו על ידי המשטרה
מערכת ice | 
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשטרה מגבירה הילוך במאבק נגד בתי עסק המשכנים בניגוד לחוק שב"חים. סגן מפקד מחוז חוף, תנ"צ דודו בואני, חתם על צו סגירה לבית עסק - מסעדה בחיפה אשר העסיקה שוהים בלתי חוקיים בניגוד לחוק.
במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי תחנת חיפה במחוז חוף ביצעו בסוף חודש ספטמבר פעילות מוגברת בעסקים, בהם קיים חשש להימצאות שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.
כאמור, בחודש ספטמבר אותרו בבית העסק, שוהים בלתי חוקיים, תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, שהועסקו בניגוד לחוק. השבחי"ם נעצר והמעסיק נחקר באזהרה. רק לאחרונה שורה של עסקים כמו אבולעפיה, בנדיקט ונאפיס נסגרו על ידי המשטרה.

בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במחוז חוף ותחנת חעפה לסגירת בית העסק וסממ"ז חוף תנ"צ דודו בואני חתם אמש על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 21 ימים מיום 19.09.24, החקירה בעניין בעלי העסק נמשכת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה