השוק

רשת המסעדות נסגרת אחרי שנתיים בלבד: נכנסת לפשיטת רגל

הקומיקאי קווין הארט, הידוע מסרטים כמו "ג'ומנג'י" ו'סוכן וחצי', החל לפתח את רעיון הרשת הטבעונית ב-2020, לאחר שעבר בעצמו לתזונה מבוססת צמחים, אך שנתיים בלבד הספיקו כדי שארבעת הסניפים של הרשת באזור לוס אנג'לס נסגרו ללא התראה מוקדמת ביום שלישי
מערכת ice |  4
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת המזון המהיר הטבעונית של הקומיקאי והשחקן קווין הארט, "הארט האוס", נסגרה באופן פתאומי השבוע - רק שנתיים לאחר השקתה. ארבעת הסניפים של הרשת באזור לוס אנג'לס נסגרו ללא התראה מוקדמת ביום שלישי, כפי שאישר מנכ"ל החברה, אנדי הופר, לאתר Eater. הופר הודה על התמיכה שקיבלה הרשת מהצוות, הלקוחות והשותפים הקהילתיים, אך לא סיפק הסבר לסגירה הפתאומית.
הארט, הידוע מסרטים כמו "ג'ומנג'י" ו'סוכן וחצי', החל לפתח את רעיון הרשת הטבעונית ב-2020, לאחר שעבר בעצמו לתזונה מבוססת צמחים. הרשת הציעה תפריט טבעוני מלא שכלל המבורגרים, "עוף" טבעוני, צ'יפס, סלטים ומילקשייקים. מטרתה המוצהרת הייתה ליצור "חוויה טובה המשלבת את השמחה של התכנסות סביב אוכל עם כוחה של מטרה", כפי שצוטט הארט באתר החברה.

סגירתה של "הארט האוס" מצטרפת למגמה מדאיגה של סגירת מסעדות מזון מהיר באזור לוס אנג'לס. באוגוסט האחרון, רשת ההמבורגרים הפופולרית Shake Shack הודיעה על סגירת חמישה סניפים בדרום קליפורניה עד סוף ספטמבר. סגירות אלו מתרחשות על רקע העלאת שכר המינימום בקליפורניה ל-20 דולר לשעה, שנכנסה לתוקף לפני חמישה חודשים.
העלאת שכר המינימום הובילה רשתות מזון מהיר גדולות כמו מקדונלד'ס, ברגר קינג ואפילו In-N-Out Burger להעלות מחירים כדי לפצות על העלויות הגבוהות יותר. למרות זאת, איגוד עובדי המזון המהיר של קליפורניה כבר דורש העלאת שכר נוספת ל-20.70 דולר לשעה עד ינואר 2025, "כדי להדביק את קצב עליית יוקר המחיה".
סגירתה של "הארט האוס" מדגישה את האתגרים העומדים בפני עסקי מזון מהיר, במיוחד אלו המתמקדים בתזונה טבעונית. למרות הפופולריות הגוברת של אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, נראה כי השילוב של עלויות גבוהות, תחרות קשה ושינויים בשוק העבודה מקשה על הישרדותם של מיזמים חדשים בתעשייה זו. עתיד תעשיית המזון המהיר בקליפורניה נותר לא ברור, כאשר עסקים מתמודדים עם האיזון העדין בין רווחיות, איכות המוצר ותנאי העסקה הוגנים לעובדים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי עולב
    רקדתי ריקוד למענו 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קומיקאי מצחיק אך אינו מוכר בכוכב שלי ביפ..ביפ.. בכל מקרה, עשיתי מדיטציית תפילה למענו ורקדתי את ריקוד האיצ'יקידנ-דה!
    סגור
  • תסטרי לעצמך 600 פעם תראי אם נכנס משהו
    רונלי תתניידי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נו, נכנס השכל כבר?
    סגור
  • תרקדי בגשם - הגשם יתעקם רק מלראותך
    תסטרי לעצמך 200 פעם 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את כל כך עקומה שאפילו הגשם בורח ממך ימתוסכלת בת 30 חסרת מח עאלק "רוקדת" את בקושי זזה.
    סגור
  • תרקדי בגשם - הגשם יתעקם רק מלראותך
    ריקוד תנועתי בגשם 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את כל כך עקומה שאפילו הגשם בורח ממך ימתוסכלת חסרת מח עאלק רקדת את בקושי זזה וטוענת שאת מומחית בלהזיז - אז בבקשה - תזיזי ותלווי את עצמך הרחק הרחק מאיתנו. פיצ'יקידנ-דה!
    סגור