מדדים ומחקרים

רעידת אדמה בעולם המזון המהיר: רשת הענק הודחה מהפסגה

לאחר כמעט עשור בפסגה, Chick-fil-A צנחה למקום השלישי בסקר הקוראים השנתי של USA Today, במפתיע, רשת המזון המקסיקני Del Taco זכתה בתואר רשת המזון המהיר הטובה ביותר לשנת 2024, כאשר KFC תפסה את המקום השני
מערכת ice | 
אוכל אסייתי ואוכל איטלקי (צילום freepik)
בשינוי דרמטי בנוף המזון המהיר האמריקאי, רשת Chick-fil-A, הידועה בסלוגן "Eat Mor Chikin" ובסנדוויצ'י העוף שלה, איבדה את מעמדה כרשת המזון המהיר המובילה בארצות הברית. לאחר כמעט עשור בפסגה, Chick-fil-A צנחה למקום השלישי בסקר הקוראים השנתי של USA Today.
במפתיע, רשת המזון המקסיקני Del Taco זכתה בתואר רשת המזון המהיר הטובה ביותר לשנת 2024, כאשר KFC תפסה את המקום השני. הניצחון של Del Taco לא הסתכם רק בקטגוריה הכללית; הרשת גם זכתה במקום הראשון עבור הצ'יפס הטוב ביותר במזון מהיר עם הצ'יפס המקומט שלה.

USA Today שיבח את Del Taco על מגוון התפריט שלה, הכולל לא רק מאכלים מקסיקניים כמו בוריטוס, קסדיות ונאצ'וס, אלא גם המבורגרים וצ'יפס. הרשת גם מציעה תפריט ארוחת בוקר ואפשרויות טבעוניות וצמחוניות.
הנפילה של Chick-fil-A מגיעה לאחר שהחברה הודיעה במרץ על מעבר מעוף נטול אנטיביוטיקה, החל מהאביב הקרוב, בשל בעיות בשרשרת האספקה. בקטגוריית העוף הטוב ביותר במזון מהיר, Chick-fil-A הגיעה רק למקום השביעי, כאשר הרשת הפיליפינית Jollibee, עם 100 סניפים בצפון אמריקה, זכתה במקום הראשון.
סקר הקוראים השנתי של USA Today מתבצע על ידי בחירת מועמדים סופיים על ידי עורכי העיתון, כאשר הקוראים מצביעים על הזוכים הסופיים. תוצאות הסקר משקפות שינויים בטעמי הצרכנים ומגמות בתעשיית המזון המהיר, כאשר מגוון וחדשנות נראים כגורמים מכריעים בהעדפות הצרכנים.
שינוי זה בדירוג מדגיש את הדינמיות של שוק המזון המהיר ואת החשיבות של התאמה מתמדת לטעמי הצרכנים המשתנים. עבור רשתות כמו Chick-fil-A, זו עשויה להיות קריאת השכמה להתחדשות ולחשיבה מחודשת על אסטרטגיית המוצרים והשיווק שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה