שיווק ופרסום

רשת KFC בבשורה אדירה לישראלים: פותחת שני סניפים חדשים בארץ

רשת המזון המהיר KFC, ממשיכה את התרחבותה בישראל ופותחת בימים אלה שני סניפים חדשים בחיפה: הסניף הראשון כבר נחנך לפני מספר ימים ברחוב הנמל 43 בעיר התחתית, והסניף השני ייחנך בגרנד קניון שבעיר
מערכת ice |  2
רשת KFC (צילום גל זהבי)
רשת המזון המהיר KFC, רשת העוף המפורסמת ביותר בעולם, ממשיכה את התרחבותה בישראל ופותחת בימים אלה שני סניפים חדשים בחיפה. הסניף הראשון נפתח לפני מספר ימים ברחוב הנמל 43 בעיר התחתית, והשני ייפתח היום (ראשון) בגרנד קניון שבעיר.
הסניף שנפתח ברחוב הנמל 43 בעיר התחתית, משרת את לקוחות מרכז העיר והעוברים ושבים. הסניף, שמשתרע על פני 228 מ״ר, כולל 56 מקומות ישיבה ו-5 עמדות ממוחשבות להזמנה עצמית.
הסניף השני שייפתח היום ממוקם במתחם האוכל שבגרנד קניון בעיר, ויהווה מענה למשפחות ומבקרים בקניון שיוכלו להוסיף ארוחה ב-KFC לחוויית הקניות שלהם. סניף הגרנד קניון כולל 7 עמדות הזמנה ממוחשבות וישרת את הסועדים הרבים במתחם האוכל.
הסניפים מחזקים את הנוכחות של הרשת באזור הצפון ובעיר חיפה וסביבתה, ומספקים גם משלוחים באמצעות וולט או הזמנות באיסוף עצמי באמצעות אתר Click & Collect של KFC. שני הסניפים עונים על הביקוש שקיים לעוף המפורסם של הרשת, ומאפשרים ליותר לקוחות ליהנות ממנו ליד הבית ובאזורי הבילוי.
סיון הור, מנהלת השיווק של KFC בישראל, מסרה: ״אנחנו שמחים על פתיחת שני הסניפים החדשים בחיפה, המביאים את הטעם האהוב של KFC לעוד ועוד ישראלים. הקהל החיפאי קיבל את KFC באהבה מהרגע הראשון והמשך ההתרחבות שלנו בעיר הוא הוכחה לאהבה ולדרישה שיש למותג בכל הארץ״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה בארץ kfc לא טעים כמו באירופה
    בנצי 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובסניפים יש ריח לא נעים
    סגור
  • 1.
    מחיר שערוריה מול כמות
    דויד 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתחים בכמות קטנה בחצי מהמקובל בעולם במחיר כפול לאאא לקנות נקודה
    סגור