ויראלי

רשת KFC חוטפת בגלל ישראל: אלימות, ירי ושריפה של סניף

המון של מפגינים בפקיסטן הוציאו את זעמם על סניף של רשת המזון מהיר KFC בעיר מירפור, זאת בטענה שהיא משתפת פעולה עם ישראל. המפגינים קראו לחרם, עטו על הסניף, ניפצו שמשות ושרפו אותו כליל, כאשר על פי דיווחים גם בוצע ירי במקום. המשטרה פינתה אותם באמצעות גז מדמיע. תייר שנוכח במקום סיפר: "מחאה מאוד תוקפנית ומפחידה". צפו בתיעוד מהמקום
מערכת ice | 
סניף kfc (צילום wikimedia/ Emilio Mondrag?n)
דרמה ענקית התרחשה בסוף השבוע האחרון בעיר מירפור שבפקיסטן, זאת אחרי שהמון של מפגינים עטו על סניף של רשת המזון מהיר KFC, בטענה שהיא משתפת פעולה עם ישראל בעקבות העובדה כי היא חזרה להפעיל סניפים של הרשת כאן בארץ, וקראו לעשות חרם על הרשת.
משטרת פקיסטן נאלצה לפנות את ההפגנה הקשה עם גז מדמיע, במסגרתה הייתה אלימות קשה כאשר המפגינים ניפצו את שמשות הסניף ושרפו אותו כליל, כאשר בתקשורת המקומית אף דיווחו על כך שבוצע ירי לעבר הסניף במהלך ההפגנות.
תייר בריטי שנקלע לאותו סניף של רשת KFC יחד עם משפחתו סיפר על ההרס הגדול שנשאר במקום וטען כי המחאה הייתה "מאוד תוקפנית ומפחידה", וציין את הפעולות שהמשטרה נקטה כדי לפזר את המפגינים, שלטענתו לא הייתה מספקת. 
תקרית זו היא חלק מתנועת חרם רחבה יותר במדינות בעלות רוב מוסלמי נגד חברות הנתפסות כתומכות בישראל. בפקיסטן, הקריאות להחרים מותגים כמו KFC התגברו, כאשר על פי הדיווחים אפילו טורניר הקריקט של ליגת העל של פקיסטן מתמודד עם קריאות לחרם בעקבות הספונסר שלו - KFC.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה