תקשורת ומדיה

הכתב המוערך וחושף הסקופים בהודעה דרמטית: "אני פורש מעיתונות"

אחד מכתבי הספורט המוערכים אך גם שנויים במחלוקת בארצות הברית, שנחשב לכתב שחשף אינספור סקופים בתחומו, הדהים את עולם הספורט ואת חובבי ה-NBA כאשר הודיע במפתיע על פרישתו מהתפקיד. לאן החליט לעבור?
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כתב הספורט שנחשב לאיש שיודע הכל לפני כולם, בכל הקשור לטריידים ועסקאות בליגת ה-NBA האמריקאית, אדריאן ווג'נרובסקי, הדהים את עולם הספורט בארה"ב ואת תקשורת הספורט בכלל, והודיע על פרישתו מהתפקיד שבו הוא נחשב למוביל עולמי.
לזכותו של ווג'נרובסקי פרסומם של סקופים רבים בכל הקשר לעסקאות שחקנים ורכילות עסקית בליגת הכדורסל הטובה בעולם. עובדה זו הביאה אותו למצב בו הוא נחשב גם לשנוי במחלוקת, וביקורת רבה נשמעה במהלך הקריירה הארוכה שלו, על קשריו עם בכירים ואנשי מפתח בליגת ה-NBA.
הודעתו המפתיעה של ווג'נרובסקי, שזכה במהלך השנים לכינוי "הווג'" והסקופים שחשף כונו על ידי עוקביו כ"פצצות של ווג'", מבשרת על סיומה של קריירה ענפה שאותה התחיל כבר בתיכון, כאשר מילא את זמנו הפנוי בכתיבה למגזין מקומי. 
ווג'נרובסקי בן ה-55 החליט שהוא פורש ממקצוע העיתונות ומשאיר מאחוריו שובל של כתבים צעירים שלהוטים לתפוס את מקומו. הוא פורש מהמקצוע שאותו כה אהב כדי לעסוק במשהו אחר שהוא גם כן נורא אוהב ואף קשור למקצועו הקודם, כדורסל.
העיתונאי לשעבר יחל בקרוב  את תפקידו החדש כמנהל הכללי של תוכנית הכדורסל אוניברסיטת סיינט בונוונטורה, בה הוא עצמו סיים את לימודיו בשנת 1991. הכתב המוערך הודיע על פרישתו לרשת תקשורת הספורט ESPN, בה הוא עבד ועל פי פרסום של הניו יורק פוסט, הרוויח לא פחות מ-7 מיליון דולר בשנה, סכום עצום ביחס למקבליו וכנראה  הוא ראה עצמו כמי שזכאי לקחת חלק במכונת הכסף שמייצרת ליגת ה-NBA, והסכומים האדירים שמתגלגלים בה מדי שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה