תיירות

מכה קשה: ענקית התעופה מבטלת טיסותיה לישראל עד סוף השנה

דלתא אירליינס, חברת התעופה השנייה בגודלה בעולם, משהה את טיסותיה לתל אביב וממנה עקב הסכסוך המתמשך באזור. הפסקת הטיסות, נכון לרגע זה, נקבעה עד לסוף שנת 2024. "הלקוחות צריכים להיות מוכנים להתאמות אפשריות ללוח הטיסות של דלתא, כולל ביטולים נוספים על בסיס מתגלגל", נמסר מהחברה

מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס, הודיעה היום (חמישי) כי לא תטוס לישראל עד סוף השנה. החברה מקפיאה את קו הטיסות שלה מנמל התעופה JFK בניו יורק לנתב"ג עקב המצב הביטחוני הנוכחי בישראל.
בעדכון שפרסמה החברה נכתב כי לקוחות שטיסותיהן יושפעו מביטול הטיסות יקבלו הודעות באמצעות אפליקציית Fly Delta ופרטי הקשר שרשמו בעת הזמנת הטיסה. עדיין ניתן להזמין דרך אתר דלתא ומרכז ההזמנות שלה מושבים בטיסות של החברות השותפות של חב' התעופה האמריקאית, אייר פראנס ואל על.
דלתא מציעה פטור מדמי שינוי פרטי טיסה לכל הלקוחות שהזמינו טיסות לתל אביב או ממנה לתאריכים שלפני ה-31 בדצמבר 2024.
מדלתא נמסר עוד: "דלתא עוקבת באופן רציף אחר המצב הביטחוני המתפתח באזור ומעריכה את פעולותיה בהתבסס על הנחיות אבטחה ודו"חות מודיעין ותעביר כל עדכונים לפי הצורך. כמו תמיד, בטיחות הלקוחות והצוות נשארת מעל הכל. הלקוחות צריכים להיות מוכנים להתאמות אפשריות ללוח הטיסות של דלתא, כולל ביטולים נוספים על בסיס מתגלגל".
ההודעה ממשיכה עדכון אחרון מהחברה בחודש אוגוסט לפיו דלתא עוצרת טיסותיה לישראל עד סוף אוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה