תיירות

סיוט בטיסה של ענקית התעופה: "הרגשתי פיצוץ, נוסעים התכסו בדם"

בהלה ענקית בטיסה של חברת התעופה דלתא איירליינס, שנאלצה לבצע נחיתת חירום אחרי שכשל התגלה  במערכת הלחץ של המטוס, מה שהביא לפציעתם של לפחות עשרה נוסעים. אחת מהן שחזרה: "הרגשתי פיצוץ בתוך האוזן, הושטתי את היד אחורה ופתאום כל היד שלי נצבעה בדם"
מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
דרמה ענקית התרחשה בטיסה מספר 1203 של ענקית התעופה האמריקאית דלתא איירליינס, שעשתה את דרכה השבוע מנמל התעופה בסולט לייק סיטי לפורטלנד, אחרי שנאלצה לשוב על עקבותיה ולבצע נחיתת חירום, זאת בשל כשל שהתגלה במערכת הלחץ של המטוס, מה שגרם לכאוס של ממש.
לפחות עשרה נוסעים נפגעו באירוע אחרי שדיממו מאזור הפנים, האף והאוזניים. האירוע החריג התרחש במטוס של חברת בואינג, ששוב עולה לכותרת בהקשר דומה. המטוס הינו מדגם בואינג 737-900.
נודעים רבים סיפרו על החוויה הקשה שהייתה להם בטיסה, כאשר חלק גדול מהם כאמור דיווח על כאבי אוזניים קשים מאוד, כאבי ראש ולחץ גדול. כך למשל נוסעת בשם ג'קי פרסר, ששחזרה את הדרמה הגדולה בשחקים אחרי שסיפרה בתקשורת המקומית כי "הרגשתי פיצוץ בתוך האוזן, הושטתי את היד אחורה ופתאום כל היד שלי נצבעה בדם. אני עדיין מרגישה כאילו אני מדברת מתחת למים".
נוסעת נוספת בשם קארין אלן, סיפרה כי ראתה "נוסעם מתכסים בדם", ואף נוסע שישב מאחוריה התכסה כולו בדם, אחרי שדימם מהאף ומהאוזניים, וצוות הדיילים הגיע לעזור לו. צוותים רפואיים טיפלו בנוסעים שנפצעו בירידה מהמטוס, וחלק גדול מהם הובהל משם לבית החולים.
דלתא מסרה הצהרה בנושא, במסגרתה שגרה התנצלות: "אנחנו מתנצלים בכנות בפני הלקוחות שלנו על החוויה שלהם בטיסה. צוות הטיסה פעל לפי נהלים לחזור לנמל התעופה, שם הצוותים שלנו בשטח תמכו בלקוחות בצרכיהם המידיים. צוות רפואי פגש את נוסעי הטיסה בשער וזיהה עשרה אנשים הזקוקים להערכה או טיפול".
עוד הוסיפה חברת התעופה בהצהרה כי "דלתא הציעה לכסות את ההובלה עבור לקוחות אלה למתקנים רפואיים. טכנאי דלתא עבדו על נושא הלחץ במטוס בהצלחה. היא הוצאה משירות בבוקר ה-15 בספטמבר וחזרה לשירות ב-16 בספטמבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה