תיירות

מחדל בטיסה: הנוסעים קיבלו אוכל מקולקל, המטוס ביצע נחיתת חירום

אירוע חריג במיוחד התרחש בטיסה של חברת התעופה האמריקאית דלתא מאמסטרדם לדטרויט, אחרי ש-12 נוסעים סבלו מקלקול קיבה בעקבות אוכל מקולקל שהוגש להם בטיסה, והמטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום בניו יורק
מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
אירוע דרמטי וחריג במיוחד התרחש השבוע בטיסה של חברת התעופה האמריקאית דלתא מדטרויט, ארצות הברית, אל העיר אמסטרדם שבהולנד, זאת לאחר ש-12 נוסעים חטפו קלקול קיבה במהלך הטיסה מה שגרם לבלגן אחד גדול על המטוס והביא את הטייס עד כדי לבצע נחיתת חירום.
על פי הדיווח באתר USA TODAY, המטוס ביצע את נחיתת החירום בשדה התעופה קנדי שבניו יורק, ארצות הברית, זאת לאחר שכאמור 12 נוסעים סבלו מקלקול קיבה ומכאבי בטן נוראיים.
על פי הדיווח, האוכל על הטיסה היה מקולקל, מה שגרם לאירוע הדרמטי. נכון לרגע זה ידוע על 12 נוסעים בלבד שסבלו מקלקול הקיבה, בעוד 227 נוסעים היו על המטוס. אגב, אחרי שהמטוס נחת, אותם נוסעים סירבו להתפנות לבית החולים.
חברת התעופה דלתה הגיבה ב-USA TODAY על המחדל הגדול שהתרחש במהלך הטיסה: "זה לא השירות שדלתא ידועה בו, אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו על אי הנוחות והעיכוב בנסיעה שלהם". עוד מסרה החברה כי היא חוקרת ובוחנת את האירוע, וכי היא בודדה את כל המזון המקולקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה