רכילות עסקית

קווין הארט בדרך לעסקת ענק: ישקיע 100 מיליון דולר?

מנכ"ל חברת ההפקות של הקומיקאי טוען: "גייסנו הון צמיחה, אבל כל כך הרבה מההון שיתדלק את שאר המשימה הזו מגיע ממערכות יחסים מסחריות כמו אלה שאנו יוצרים כאן"
מערכת ice | 
קווין הארט (צילום צילום מסך)
למנכ"ל HartBeat, תאי רנדולף, וליו"ר קווין הארט יש דבר אחד בראש כשזה מגיע לעסק הגואה שלהם: יותר צמיחה. והם לא פוסלים גיוס הון גדול נוסף כדי לגרום לזה לקרות אפילו מהר יותר.
"אני לא אזרוק מספר שאנחנו מסתכלים עליו, אבל המשימה שלנו היא לגרום לעולם לצחוק ביחד", אמר רנדולף ל-Yahoo Finance Live בפסטיבל קאן ליצירתיות ביום שלישי. "זוהי מטרה גדולה ונועזת. צריך לא רק הון אלא אנשים ושותפויות כדי לתדלק את המשימה הזו". רנדולף הוסיף שזו אחת הסיבות שהם בקאן.

"זהו מגרש משחקים מדהים למותגים, שותפי כישרונות, פלטפורמות ומפרסמים", אמר. "ולהיות בתמהיל להתחבר עם כל כך הרבה חברות מדהימות על פני פרסום, זה קריטי למשימה הזו. כן, גייסנו הון צמיחה, אבל כל כך הרבה מההון שיתדלק את שאר המשימה הזו מגיע ממערכות יחסים מסחריות כמו אלה שאנו יוצרים כאן."
חברת ההפקה של קווין הארט, הארטביט לא רחוקה מדי מלהתפרנס כמו חברת מיליארדים. באפריל 2022, חברת ההשקעות הפרטיות Abry Partners השקיעה 100 מיליון דולר באימפריית הבידור של קווין הארט תמורת נתח מיעוט. העסקה העריכה את HartBeat לפי דיווח של 650 מיליון דולר.
ההשקעה הובילה בסופו של דבר להיווצרותה של הארטביט של ימינו. הוא שילב את שני העסקים הקודמים של הארט: HartBeat Productions - חברת סרטים והפקה - ו-Lagh Out Loud. ל-HartBeat יותר מ-70 פרויקטים בפיתוח וייצור. "אנחנו בהחלט תמיד חושבים על התרחבות", הסביר רנדולף. "הכפלנו את ההכנסות משנה לשנה בשנים האחרונות. הכפלנו את גודל הצוות. הגדלנו את השוליים שלנו מנקודת מבט של רווח. ועם כל זה, אנחנו תמיד מרגישים שאנחנו רק התחלנו".
הארט עצמו אומר: "אני לא האיש הכי חכם בעולם - לעולם לא אשים את עצמי בעמדה לטעון שאני כזה, אבל מה שאני כן, זה שחקן קבוצתי מדהים. והצוות שאני יכול לומר שהצלחתי להעמיד סביבי עזרה לי ליצור את הדבר הזה. זה מנוע קבוצתי. זה קונספט קבוצתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה