תקשורת ומדיה

בגיל 71: אחד העיתונאים המפורסמים בישראל התחתן בסודיות

גדעון לוי נשא לאשה את זוגתו ב-18 השנים האחרונות, העיתונאית והסופרת השוודית קתרין אורמסטד וסיפר: "התחתנו בשוודיה בעיירה קטנה בצפון, בבית העירייה, אחרי 18 שנים יחד"
מערכת ice |  1
גדעון לוי (צילום פלאש 90)
אף פעם לא מאוחר מדי. העיתונאי מ'הארץ' ואיש הטלוויזיה, גדעון לוי, בן ה-71, החליט שזה הזמן למסד את הקשר עם העיתונאית והסופרת השוודית קתרין אורמסטד, עמה הוא בזוגיות של 18 שנים.
הוא הניח טבעת על אצבעה בחתונה מצומצמת ולוי אף התרגש לקבל ברכה מכובדת מעל דפי עיתונו, “הארץ", ביום שישי שעבר, כמובן שזו לא המערכת הזוגית הראשונה שלו אחרי שבין 1985 ל־1995 היה לוי נשוי לעיתונאית שרית ישי־לוי.

ללוי אף נולדו שני ילדים ממערכת היחסים הקודמת, אחד מהם נפטר עוד כשהיה פעוט. על פי הפרסום ב-TMI לוי מתגורר עם אשתו הטרייה, אורמסטד, בשכונת רמת אביב בת"א, במשך שנים, עוד מהרגע בו הכירו במחסום ארז.
לוי סיפר ב-TMI: "״התחתנו בשוודיה בעיירה קטנה בצפון, בבית העירייה, אחרי 18 שנים יחד. איך החלטנו להתחתן אחרי 18 שנה? פתאום זה עלה, והתלהבנו שנינו. היו שני אורחים: ההורים שלה. חיי המקצועיים ימשיכו כרגיל״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד השונאים
    מציאות עגומה 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי הוא אחד השונאים הגדולים של מדינת ישראל ואחד התומכים הגדולים של אויביה.ממליץ, שיקח את אהובתו לירח דבש בחברת אחיו בעזה.
    סגור