משפט

סיכול דרמטי בחדרה: חולייה חמושה נעצרה בדרכם לחיסול

שלושה חשודים תושבי נתניה נעצרו הלילה בחדרה רגע לפני ביצוע חיסול מתוכנן. ברכבם הגנוב נמצאו אקדחים, מחסניות וציוד נוסף
מערכת ice | 
ניסיון חיסול- אילוסטרציה (צילום unsplash)
במהלך פעילות מבצעית הלילה (שישי) הצליחה משטרת ישראל לסכל ניסיון חיסול בעיר חדרה. שלושה חברי חוליית חיסול, תושבי נתניה בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו על ידי שוטרי יחידת המרכז (ימ"ר) של מחוז חוף, לאחר שנראו נוסעים ברכב גנוב כשהם חמושים ומוכנים לביצוע פשע חמור, על פי החשד.
המעצר התרחש במסגרת מבצע יזום של שוטרי ימ"ר חוף בשיתוף פעולה עם שוטרי תחנת חדרה. במהלך הפעולה, איתרו השוטרים את הרכב החשוד כשהוא נע על כבישי חדרה. עם עצירת הרכב, נחשף בו ציוד חמור שכלל אקדחים מוכנים לשימוש, מחסניות תחמושת, כפפות ורעלות פנים. מה שמרמז על כוונתם לבצע חיסול מיידי. לפי החשדות, מדובר בפעולה מתוכננת היטב שהייתה אמורה להתבצע באותו הלילה.
לפי גורמים במשטרה, המידע המודיעיני והמעקב המדויק של כוחות הביטחון הצליחו לסכל את המעשה ברגע האחרון, רגע לפני שהחולייה הייתה יוצאת לדרך. "מדובר בתפיסה משמעותית שמצילה חיי אדם" אמר קצין בכיר שמעורב במבצע. "החשודים היו חמושים ומוכנים לפעולה. הודות לשיתוף פעולה מהיר וממוקד, הצלחנו לעצור אותם בזמן".
החשודים נלקחו לחקירה בתחנת ימ"ר חוף, שם הם נחקרו בנוגע למניע וליעד החיסול שתכננו. הבוקר צפויה המשטרה להביא את שלושת החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה. המשטרה ממשיכה לבדוק האם יש קשר למקרי חיסול קודמים באזור, ומה היו מניעי הפשע שתוכנן.
במשטרה הדגישו כי הם ימשיכו בפעולות למניעת חיסולים וניסיונות נוספים לבצע פשע חמור, ותפעל במלוא החומרה נגד כל גורם המעורב באירועים מסוג זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה