תקשורת ומדיה

ברהנו טגניה מגיב למתקפה נגדו: "אף עיתונאי לא חף מביקורת"

כתב חדשות 12, ברהנו טגניה, מתמודד לאחרונה עם ביקורות קשות, בנוגע לתמונה שלו עם שוטר בהפגנה וביחס הטוב שנותן לשר בן גביר. כעת, טגניה לא נשאר חייה: "עושים עוול לשוטר הגיבור הזה. מותר לבקר אותי בהחלט"
מערכת ice | 
ברהנו טגניה (צילום מסך קשת 12)
כתב חדשות 12, ברהנו טגניה, מתמודד לאחרונה עם ביקורות קשות, דבר אליו הוא לא כל-כך רגיל בקריירה שלו, אחרי שרבים טוענים כי הוא נותן יחס טוב מדי לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.
השבוע, טגניה ספג גם לא מעט ביקורות ומתקפות אחרי שתמונה שלו מצולם על כתפי שוטר מאחת ההפגנות בשנה שעברה רצה שוב ברשת. הבוקר (שישי) העיתונאי המוערך התראיין ב-TMI שם הגיב לביקורות כלפיו.
תחילה, דיבר על התמונה שלו עם השוט שנהרג ב-7 באוקטובר, אלירן אברג'יל. טגניה סיפר: עושים עוול לשוטר הגיבור הזה. עושים עוול לבני משפחתו ולאלמנתו. מותר לבקר אותי בהחלט. אף עיתונאי לא חף מביקורת. אבל שימו בצד את החלל ואת אלמנתו ובני משפחתו הכואבים".
בהמשך, התייחס ברנו טגניה לביקורות על כך שאינו מבקר את השר בן גביר, כשאמר: "אני דווקא מבקר את התנהלותו. ציינתי באחד הדיווחים שהמשטרה נוהגים בכפפות של משי לעומת איך שטיפלו בהפגנות של יוצאי אתיופיה. אין זה אומר שאני מצדיק אלימות משטרתית. להפך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה