תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חוטף מהמתחרים: את מי הרגיז ברהנו טגניה?

ברהנו טגניה, כתב חדשות 12, הגיע לסקר את נפילת הכטב"ם בתל אביב, שם התעמת עם כתבים מהערוצים המתחרים שזעמו עליו: "עכשיו ז**נת אותנו. אתה חצוף, חכה". צפו בתיעוד
מערכת ice |  3
ברהנו טגניה (צילום מסך קשת 12)
ברהנו טגניה, כתב הפלילים של חדשות 12, הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) לסקר את נפילת הכטב"ם בתל אביב, עליו קיבלו אחריות החות'ים מתימן, נפילה שהביאה למותו של גבר כבן 50, כאשר 11 בני אדם נוספים נפצעו ופונו לקבלת טיפול בבית החולים.
במהלך הסיקור, ראיין טגניה את אחד השוטרים שהיו במקום כהשהוא נמצא לבדו, כאשר שאר הכתבים מהערוצים המתחרים נמצאים מאחוריו ובסיטואציה שנוצרה לא יכולים היו לראיין את אותו שוטר שראיין טגניה.
לפיכך, אחד הכתבים מערוץ מתחרה צעק אל עבר טגניה: "עכשיו ז**נת אותנו, לא אכפת לנו, תבוא לפה. אני לא רוצה ולא מוכן. אתה חצוף, חכה. הוא לא יבקש סליחה. אין פה סליחות בכלל". ברקע נשמע מי שצילם את הסרטון אומר: "ערוץ 13 רבים עם ערוץ 12", כאשר אדם אחר מגיב לו: "זה לא 13, זה 11".
 
@thevideonews #משטרתישראל #כטבמ #ברהנו #חיזבאללה ♬ צליל מקורי - חדשות הסרטונים

כידוע, בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, אודות הפיצוץ. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה. המשטרה ביחד עם כוחות החירום וההצלה, איתרו במהלך הסריקות בבניין בסמוך לזירה, אדם בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו, כאשר סימני רסיסים על גופו.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה רוצים ממנו
    יונה, ניצן 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברבנו ואגני, כתב, מעולה אי אפשר קצת לפרגן או שזו רוח שיצר שם נשוא הכתבות הדוןביבי בכבודו ובעצמו
    סגור
  • 2.
    מתיימר להיות עיתונאי
    ברהנו טגניה הוא גימי 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גימיק בדיחה על חשבון הצופים כמו כמו כל אין 12
    סגור
  • 1.
    יעיל
    יעקב 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתקלתי בטגניה הכתב בלא מעט ארועים שמדובר בראש הממשלה הכתב היה ישיר יעיל אמיתי דווח ענייני ובלי הצגות. ואני מהצד השני של המיתרס איש ימין ותמיד הראיונות היו בגבול הנורמל
    סגור