תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על פרשן חדשות 12: "חבורת פושעים"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, במתקפה חריפה נגד פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ', שהעביר ביקורת קשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הטבח בעוטף נפל לאברמוביץ' כפרי בשל. האוייב שלו הוא לא חמאס. הוא נתניהו. חבורת פושעים"
תום נחום |  8
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (שני) ליומה ה-24. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, וכ-4,000 פצועים עדיין גודשים את בתי החולים ברחבי הארץ. בינתיים, ישראל ממשיכה במתקפה בזירה הצפונית שמרעישה בימים האחרונים וגם בגזרת יהודה ושומרון. בתוך כך, יש מי שעדיין עסוקים בחיפוש אחר אשמים במחדל שאיפשר את מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס, כאשר פרשן חדשות 12אמנון אברמוביץ', הפנה פעם נוספת אצבע מאשימה לעברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע סערת הציוץ של ראש הממשלה.
אברמוביץ' תקף וטען בשידור כך: "אמרתי לא פעם, הכרתי כמה וכמה ראשי ממשלה, הם היו מהימין ומהמרכז, מהשמאל היה פה רק אחד, משה שרת, שלא הכרתי. כל ראשי הממשלה שהכרתי חרדו חרדה אמיתית לעתיד המדינה, בנימין נתניהו חרד וחרד תמיד לעתידו שלו ולעתיד משפחתו".
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, יצא למתקפה חריפה נגד אברמוביץ' וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "הטבח בעוטף נפל לאברמוביץ' כפרי בשל. האוייב שלו הוא לא חמאס. הוא נתניהו. חבורת פושעים".
 
כל זאת לאחר הסערה ברשתות החברתיות סביב דיווח של חדשות 12 בשבוע שעבר על רקע התמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מצביע על מפת המבצעים תוך שהוא אוחז חפץ מסוים, עליו אמר פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', כי 'נדמה לו שמדובר בסיגר', כאשר בהמשך התבררה האמת, שלא מדובר בסיגר אלא בפטיש עמו הצביע נתניהו על המפה במהלך התדרוך עם אנשי כוחות הביטחון.
מי שבחר לתקוף את אברמוביץ', שבהמשך טען שהוא לא אמר שמדובר בסיגר, הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שכתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "ובכן, נתניהו מחזיק ביד פטיש. אבל קחו לכם כלל: ככל שמישהו מדבר יותר על "מכונת רעל", כך הוא עצמו מלא ומפיץ יותר רעל! עכשיו צפו, כי זה פשוט לא יאמן שהדברים האלה משודרים בטלויזיה שלנו, בערב שבת, תוך כדי לחימה".
 
הצייצן יוסי שחבר הגיב גם הוא לסערה סביב הטענות שהועלו במהלך שידור בחדשות 12 בסוף השבוע וכתב: "ערוץ 12 הוא ערוץ מתועב שמשרת את האויב. למה??? בבקשה. בתמונה למעלה הציגו כאילו נתניהו מחזיק בידו סיגר".
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אברמוביץ צודק (ל"ת)
    100 אחוז צודק 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 7.
    ינון מגל
    מזרחי זקי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ינון מגל אתה בנאדם מיתנשא שחצן ודוחה שקרן תמשיך להיות נמושה לקקן
    סגור
  • 6.
    לזינון מגל
    עד 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תשמע זינון מגל.חתיכת סמרטוט ,הפושעים היחידים הם מי שנץהביאו לעולם זוהמה כמוך..ח יכת טינופת שכמוך ,גם עם סולם אתה לא מגיע לסוליה של הנעלים של אמנון א,רמוביץ.ארורה הטנופת שהביאה זוהמה כמוך לעולם.
    סגור
  • 5.
    ינון מגל
    אורח 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתם רוצים מינון מגל סה״כ רוצה להתפרנס הבן אדם מוגבל עם תנועות ידיים לא מובנת חייב בדיקה
    סגור
  • 4.
    ערוץ 12
    פטריוט 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    5 3
    צריך לסגור לאלתר את ערוץ 12 יחד עם אל ג'זירה שניהם חבורת מטומטמים
    סגור
  • 3.
    ינון מגל
    דובי שור 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 6
    בוודאות אברמוביץ צודק לעומת זאת לינון מגל יש בעיה בריאותית קשה בלשון, דבוקה לתחת של נתניהו
    סגור
  • 2.
    מכונת הרעל
    אזרח 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 7
    של ערוץ 14 ממשיכה לעבוד עבור ביבי מחריב המדינה. השופר יינון מגל מקנא שערוץ 12 המעולה עוקפים אותו. מי רוצה להקשיב לערוץ הבזוי והשיקרי 14
    סגור
  • 1.
    צודק בכל מילה אמנון
    מומו 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הנבלה היא ינון מגל . אפו החום תחוב עמוק בישבנו של אלילו ביבייהו
    סגור