תקשורת ומדיה

הפטריוטים מתפוצצים על כתבת 'הארץ': "למה היא לא בכלא?"

זעם גדול באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 סביב דבריה של כתבת 'הארץ' עמירה הס, שהצדיקה את הטבח של מחבלי חמאס בעוטף עזה והשוותה בין תקיפות צה"ל בעזה לבין השואה. ינון מגל: "היא מפרסמת בדיחות עזתיות על החטופים היהודים שנמצאים בעזה? להקיא! פשוט להקיא, עמוס שוקן תתבייש לך"
תום נחום |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
סערת הטקסט שפורסם בעיתון 'הארץ' על ידי הכתבת עמירה הס נמשכת, כאשר הס גם התראיינה בארצות הברית ובדמעות כינתה את מתקפות צה"ל בעזה 'טבח נוראי', כל זאת כאשר במקביל, היה חשוב לה לציין שהוריה ניצולי שואה ולייצר סימטריה בין תגובת צה"ל למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס לבין השואה, כאשר התגובות הסוערות לא איחרו לבוא, בין היתר, כמו גם עמית סגל, הם כוכבי 'הפטריוטים' בערוץ 14, שעסקו בהרחבה בדבריה של הס.
ינון מגל התייחס לראיון של הס בארצות הברית ואמר: "לא להאמין איזה אנשים יש במערכת הזאת של עיתון 'הארץ', זה הגיע לקצה הבלתי ייאמן. היא אומרת עליהם, שרצחו, אנסו, טבחו, שיספו, חתכו ראשים, היא אומרת שאין דבר שמצדיק את מה שישראל עושה עכשיו בעזה. בנוסף, הדברים שהיא כתבה בעיתון ועמוס שוקן אישר שיודפסו ויפורסמו. אני לא מאמין שעמוס שוקן אישר את דבר הפיגולים הזה. היא מפרסמת בדיחות עזתיות על החטופים היהודים שנמצאים בעזה? להקיא! פשוט להקיא, עמוס שוקן תתבייש לך".

איתמר פליישמן השיב: "למה אתה לא מאמין? אתה חושב שהוא חושב אחרת ממנה? האיש שאמר שישראל היא תמנון ששולח זרועות לכל העולם? הבן אדם שפרסם בעיתון שלו באנגלית מאמר בשם 'חמש סיבות למה לשנוא את ישראל היום אם אתם עדיין לא שונאים אותה', הבן אדם שפרסם בעיתון שלו שצריכים לפגוע בכיס של היהודים בגלל אהבתם הידועה לשמצה לכסף? עוד לא הבנתם שזה עיתון אנטישמי, שונא ישראל, שונא יהודים, שמשרת את הרוצחים שלנו וחושב שהם צודקים? לא לגיטימי לעבוד בעיתון הזה ולכתוב בעיתון הזה ולקבל ממנו פרנסה".
הפאנליסטית החדשה, עו"ד יפעה סגל, נדהמה והגיבה: "אתה צוחק עליי? היא מדברת על עזה? אני בשוק! היא שברה את השיא של עצמה. למה היא לא בכלא עדיין". אלדד יניב: "זה אנשים שלא מבדילים בין טוב לרע, באופן מוחלט. אם היא הייתה חיה וכותבת בתקופה שבנות הברית הפציצו את דרזדן כנראה שהיא הייתה אומרת אותו דבר, שהורגים חפים מפשע ונשים וילדים שלא קשורים למשטר הנאצי. סליחה, אם אנחנו מתכוונים ברצינות שהם נאצים ודאע"ש וקראו לכל התושבים לעבור לדרום רצועת עזה, ועברו 600 או 700 אלף עברו דרומה, כל מי שבוחר להישאר, ושלא יגידו לנו שהחמאס מכריח, מי שרוצה לברוח יברח ומי שנשאר - ישראל תמשיך להפציץ".
מי שעוד הגיב בזעם לדבריה של הס תוך התמקדות בטור שכתבה ל'הארץ' הוא פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, שכתב בתגובה כך: "בסוף המלחמה נצטרך לחשוב איך גדלו בעיתונות העברית גידולי פרא שטניים שמצדיקים בניסוחים מופרעים טבח בחפים מפשע בשם איזה צדק פלשתיני, איך דבר כזה מודפס בעברית בעיתון עברי. והמפרסמים יצטרכו לחשוב למה הם מממנים את הזוועה הזו שעברה את כל שדרת העריכה בהארץ שרבים מתושבי העוטף היו מנוייו".
 
בין הדברים שכתבה הס בטור שלה ב'הארץ' נכתב כך: "בקרב פלסטינים ותומכיהם במערב אפשר למצוא מנעד של תגובות על תקיפת החמאס ב–7 באוקטובר: הצדקה של התקיפה על כל זוועותיה; הצדקה, שמחה ושמחה לאיד; הצדקה וחוסר עניין בעדויות על בכחנליית הרצח; הצדקה וגאווה לגבי הפן הצבאי בלבד; הצדקת הפעולה הצבאית והבנה או הסבר של התגלגלותה למסע של מעשי טבח סדיסטיים כתוצאה ישירה של דיכוי ונישול ישראלים ארוכי שנים".
 
עוד הגדירה הס את הטבח בעוטף עזה כ'אורגיית נקם', טענה שמחבלי חמאס 'פרצו ביצירתיות את חומות הכלא הגדול בעולם' ועוד רמזה שהטבח התאפשר כי צה"ל 'מגן על מתנחלים מתפללים בחווארה ועל פולשים יהודים למעיינות פלסטיניים', טענה שמתקפת הטרור של חמאס נבעה מ'השאיפה של כל אדם לחירות', בעוד כתבה בנוסף בהלצה מחליאה: "חצי מתושבי שדרות נמצאים בעזה וחצי מתושבי עזה נמצאים בשדרות, התלוצצו תושבים בעזה בשבת כשהתברר מספר הישראלים שנלקחו בשבי. אלו התלוצצויות של עצירי עולם, שמכירים מהסיפורים של סבא וסבתא הפליטים את הנופים של ג'יה, בריר, חמארה, נג'ד, דמרה, סמסם ועוד כפרים הרוסים בעוטף עזה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם בשלטון. לסגור את העיתון. (ל"ת)
    הארי 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעניין איך ערוצי השנאה 12,13,11 לא מזדעדעים. (ל"ת)
    ליאת 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כי ערוצים 11 12 13 חושבים כמותה ! זה למה ! (ל"ת)
    *** 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור