תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 בחיזוק משמעותי: זו המצטרפת החדשה לפאנל

'הפטריוטים' בערוץ 14 בתוספת חדשה ומשמעותית לפאנל: עו"ד יפעה סגל, מקימת הפורום המשפטי הבינלאומי נגד הטרור, האנטישמיות והדה - לגיטימציה של העם היהודי, אשר כיהנה בעברה כראש הסגל של שגריר ישראל בארצות הברית
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
בעוד הם מלווים את מלחמת 'חרבות ברזל' מדי ערב בערוץ 14, 'הפטריוטים' של ינון מגל קיבלו אמש (ראשון) חיזוק משמעותי בדמותה של עו"ד יפעה סגל, מקימת הפורום המשפטי הבינלאומי נגד הטרור, האנטישמיות והדה - לגיטימציה של העם היהודי, אשר כיהנה בעברה כראש הסגל של שגריר ישראל בארצות הברית, כאשר קבלת הפנים הייתה, ברוח התקופה, פחות חגיגית מבדרך כלל בעקבות המלחמה והטבח המזעזע של מחבלי חמאס שרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד לפחות 212 נחטפו לרצועת עזה.
ינון מגל התייחס לנוכחותה של עו"ד יפעה סגל בפאנל ואמר: "נמצאת איתנו גם יפעה סגל, שלום. פעם ראשונה שאת ב'הפטריוטים'". סגל סיפרה על עצמה: "אני מתעסקת במשפט בינלאומי, הקמתי את הפורום המשפטי הבינלאומי, אנחנו התעסקנו בלוחמה באנטישמיות, במימון טרור, בטרור ובדה לגיטימציה ברחבי העולם".

עוד סיפרה: "אחרי זה הייתי ראש הסגל של גלעד ארדן שהיה שגריר ישראל בוושינגטון, אז הייתי שם בוושינגטון, חזרתי והיום אני מנהלת את חץ, אני מנהלת יוזמות משפטיות, אני עם 'הביטחוניסטים' ועורכת דין בעוונותיי". ינון מגל בירך: "תודה שבאת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14 עינייני יותר ומקצועי יותר.אני צופה בכל הערוצים (ל"ת)
    צופה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור