תקשורת ומדיה

ינון מגל מגיב לביקורת: "אני אשם והדם על ידיי?"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 מגיב לביקורות נגד השרים וסרלאוף וסטרוק, וכמו כן, גם הביקורות נגדו עצמו: "רואה תגובות שאני אשם והדם על ידי, והייתי מעוניין לשאול: במה בדיוק אנחנו אשמים? אנחנו, שהזהרנו מאוסלו, מההתנתקות, מהיציאה מהרצועה, מהפלשתינים, מהחמאס, שצעקנו שאי אפשר לתת להם שטח כי הם ינצלו אותו לטרור, שהם רק רוצים לרצוח אותנו, שהזהרנו מהמחאה שמחלישה את המדינה, מהסרבנות, מהפגיעה בצה"ל"
תום נחום |  10
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
תקרית חריגה התרחשה במהלך ביקור של השרה אורית סטרוק במלון באילת בו שוהים חלק ממפוני קיבוצי עוטף עזה. השרה הגיעה ביום שני למלון ים סוף באילת, שבו שוהים אנשי ניר עוז וכרם שלום, וגורשה בצעקות ע"י כמה מחברי הקיבוצים. כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף בחריפות את הביקורת הקשה נגד סטרוק, נגד שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף וכמו כן, גם נגדו עצמו.
מגל כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "ראיתי את ההתקפה על אורית סטרוק שבאה לנחם את הקיבוצניקים וצעקו לה שהיא אשמה, ראיתי את ההתקפה על אשתו וילדיו של וסרלאוף, שקראו לו רוצח והודיעו להם שלא יכנסו למקלט, אני רואה פה מדי פעם תגובות כלפיי, שאני אשם והדם על ידי, והייתי מעוניין לשאול: במה בדיוק אנחנו אשמים? אנחנו, שהזהרנו מאוסלו, מההתנתקות, מהיציאה מהרצועה, מהפלשתינים, מהחמאס, שצעקנו שאי אפשר לתת להם שטח כי הם ינצלו אותו לטרור, שהם רק רוצים לרצוח אותנו".
"אנחנו שהזהרנו מהמחאה שמחלישה את המדינה, מהסרבנות, מהפגיעה בצה"ל, בכלכלה, בדמוקרטיה... עכשיו, אני מבין שעל זה אפשר להתווכח, מי אשם בקונפליקט הפנים ישראלי. מי אשם בדרדור המצב החברתי, מי שהוביל את הרפורמה או מי שהתנגד לה... והוויכוח בעניין הזה כנראה ישאר. אבל בכל מה שקשור לסכסוך עם הערבים, לא ברור מי צדק? אז אשמח בבקשה להבין, במה אנחנו אשמים? מה בעצם הטענה??".
 
בתיעוד שפורסם ברשתות החברתית, נראה יפתח, מיוצאי ניר עוז שאיבד רבים מחבריו שנרצחו ואף דודיו נחטפו לעזה על ידי החמאס, גירש את השרה מהמלון יחד עם אנשי ניר עוז נוספים.
בסרטון צועקים חברי הקיבוצים אל השרה: "באיזו חוצפה את מראה את הפנים שלך פה?! אתם בגדתם במדינה! ממשלה של בוגדים! אף אחד לא רוצה לראות אתכם פה! לכי מפה! לכי להקים לשכה בחווארה! את לא צריכה להיות פה!".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    עיתונאי עלוב אוי אוי אוי.......טנטרום
    אביב ערבי 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יינון מגל המגעיל, מטרידן משתמט .......כן אתה עם דם על הידיים, לא פעם בתוכניות הברברת שלך השמצת וביזית טייסים וקצינים שלא היו בפוזיציה שלך אבל האדרת ושיבחת את ביביהו עד שהלשון שלך הפכה שחורה. בזוי ושפל......בושה
    סגור
  • 7.
    איך יינון מגל הסכים עם כל מילה של יצחק בריק אתמול ?
    דב 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתחקיר שערכתי, יצחק בריק הוא קיבוצניק (גוזל אדמות מדינה), שלח מכתב ב2004 לאריק שרון בקריאה ל'התנתקות', הזהיר ביום כיפור מהרפורמה המשפטית ושצריך להתרכז רק בביטחון.
    סגור
  • 6.
    הוא פשוט לא מבין!
    דן 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יעזור כלום. לא יבין
    סגור
  • 5.
    סליחה! מי ניהל את המדינה ב14 השנים האחרונות? מי אחראי? (ל"ת)
    יגאל 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • ביבי לא ניהל את האויב. אבל שרון הקים את עזה בעידודכם. (ל"ת)
    איילת 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    קל להוציא אנרכיסט שמאלני לקפלן
    מכבי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קשה להוציא שפלות מנפשו ב ש ו ם מצב!
    סגור
  • 3.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טוב הקיבוצניקים עדין לא מבינים מה גרם להם את הטווח אז אומר להם זה הם בעצמם תמיד השמאל היה לו תכונה של התאבדות הם תמכו בעצמם בטווחיהם הם ממש הם רצחו את ילדיהם אין מה לעשות זאת האמת
    סגור
  • תתבייש, פשוט תתבייש (ל"ת)
    מיכל 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אם ממשיכים עם השנאה והפילוג סימן שלא למדו את הלדח
    שלמה נגר 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כמה אפשר להיות אטומים על מנת לראות שאצבע אלוקים במה שקרה. גם ונניח שהם אשמים זה הסמן למריבות? לויכוחים? הלנצח תשמרו שנאה בלב? ואם לא היו באים לבקר הייתם מקטרים שלא באו ולא אכפת להם. תתעשתו בשעה זו ותתחילו להיות אחים.
    סגור
  • 1.
    באמת אתה שואל?
    רויטל 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כששותים רעל ומתרחצים עם רעל ובסים לטייסים של חיל האוויר ומרשים לדבר על אלופים בצהל כאילו היו סרח עודף של לה פמלייה כן על הידחים שלך על הנשמה שלך ולא לא באמת שאלת אם אתה אשם אתה איש רע תפלצת משרתו של כלומניק כבר שנים. אתה אתה אתה ושוב אתה ולהקת המעודדות של סגול השיער מאחלת לכם לשבת איתו באותו תא בכלא ושם תשירו לו כמה שתרצו שבחי ירושליםצושירי הלל נוספים והכל הכל תעשו במדים כתומים
    סגור