תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 מתרגש: מתגייס לצה"ל בגיל 33

פאנליסט 'הפטריוטים' וכתב וואלה, יקי אדמקר, בהצהרה מרגשת על רקע מלחמת 'חרבות ברזל': "אני בן 33, תכף אב ל-4 ילדים והבוקר כמו ילד בן 17 ממלא טפסים של צו ראשון. מרגש"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר כעת, גם פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 וכתב וואלה, יקי אדמקר, יצא בהצהרה מרגשת ומפתיעה כאשר החליט להתגייס לצה"ל ומילא טפסי צו ראשון.
אדמקר העלה צילום מסך של הטפסים אותם הוא ממלא וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "אני בן 33, תכף אב ל-4 ילדים והבוקר כמו ילד בן 17 ממלא טפסים של צו ראשון. מרגש", זאת לצד אימוג'י של דגל ישראל.
 
בתוך כך, ינון מגל התנצל בשידור בפני יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל, כאשר אמר לו בשידור כך: "היה פה מחדל מאוד מאוד גדול. לפני שאתה עוזב את האולפן אני רוצה לומר לך, תשמע, אתה כל השנים התרעת, אתה כל השנים צעקת באולפנים, ועליך אמרו שאתה איש הזוי, אליך התייחסו בלגלוג כי אמרת להפציץ אותם ולא להתחשב במה שקורה שם ושצריך להכריע אותם, אתה באופן אישי אמרת שצריך להיכנס בהם ולהביס אותם, אתה השתמשת במינוחים שעכשיו כולם חכמים אחרי 1,500 נרצחים, שעכשיו כולם מדברים באולפנים, כל הגיבורים, כל אלה, כל האלופים במיל' שדיברו כל השנים על הכלה והמנופים ושאפשר להתמודד, כל הקונספציה שכולם מאשימים עכשיו רק בן אדם אחד, את נתניהו, כל המערכת וכל האולפנים כולם היו שבויים באותה קונספציה שעכשיו באים בטענות לנתניהו".

"כל האנשים האלו, אני לא רוצה להגיד מילים קשות, אבל יש להם אחריות על הדברים האלה שהובילו אותנו לגירוש מרצועת עזה, וליציאה של צה"ל מתוך הערים הפלסטיניות ולזה שלא עשינו את חומת מגן שם, יש להם אחריות גדולה על המצב שהגענו אליו ועל כל האירוע. הם חושבים שהם ינצלו בזה שהם יסיתו את הכל לכיוון נתניהו, אבל אתה, אתה אמרת, ואני אומר לך שאני מתנצל בפניך שלא מספיק הבאתי אותך לידי ביטוי, ולא נתתי לך מספיק לדבר ולא מספיק התייחסתי אליך ברצינות, למרות שידענו כולנו שאנחנו נשלם את המחירים האלה ואני אומר לך תודה על זה שעשית את זה וסליחה שלא התייחסנו אליך יותר ברצינות". פוגל השיב: "הלוואי ולא הייתי צודק".
 
בתוך כך, גם בערוץ 14 עולים קולות רבים שיוצאים למתקפה נגד התנהלות ממשלת נתניהו, ביניהם גם מגיש הערוץ, שמעון ריקלין, שהעלה ציוץ תוקפני נגד הממשלה וכתב כך: "ההתנהלות של ממשלת ישראל בהובלת נתניהו ביומיים האחרונים מופקרת. נראה שהיא לא תופסת את חומרת המצב. וחוזרת לדאוג להעביר אספקה לנאצים בעזה. זה בלתי מתקבל על הדעת. זה לא מוסרי. וזה מתן פרס לטרור. במלחמה כפי שאמר צ’רצ’יל נדרש עוז החלטה. אם אתם לא מסוגלים לכך אתם לא ראויים לכהן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה