תקשורת ומדיה

ערוץ 14 חוטף אש: "מתעסק בפוליטיקה בזמן מלחמה"

אמש שידר ערוץ 14 את מסיבת העיתונאים של משפחות החטופים, כאשר יועץ התקשורת של המשפחות רונן צור החל לדבר, דרשו בכירי הערוץ להעביר חזרה לאולפן וחזרו לשדר שוב כאשר רונן צור סיים לדבר. גורמים בערוץ הטיחו האשמות בכך שהם עוסקים בפוליטיקה באמצע המלחמה
מערכת ice |  3
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)

יועץ התקשורת רונן צור הוא לא מחביביו של מנהלי ערוץ 14. אמש שידר הערוץ את מסיבת העיתונאים של משפחות החטופים אותם מייצג צור. כאשר החל לדבר דרשו מנהלי הערוץ להעביר בחזרה לאולפן וחזרו למסיבת העיתונאים כאשר סיים את דבריו. כך דווח בוואלה ברנז'ה.

עובדים בערוץ טוענים כי המנהלים עוסקים בפוליטיקה על חשבון משפחות החטופים. נזכיר כי צור נחשב לאחד המתנגדים הגדולים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולפי גורם בערוץ כאשר הוא עלה לדבר בכירי הערוץ ממש צרחו על העובדים לחזור מיידית לאולפן, כאשר אפילו מגיש החדשות בועז גולן טען כי הם עושים טעות. עובדים בערוץ טענו לוואלה ברנז'ה כי אפילו במהלך מלחמה עוסקים בכירי הערוץ בפוליטיקה.
 



נוסף על כך, ביום חמישי מיד לאחר מסיבת העיתונאים של יאיר לפיד בה הודיע כי לא יצטרף לממשלה, הוציא הערוץ פוש בו נכתב: "לא התבגר: "לפיד מתבכיין במסיבת עיתונאים שלא הוכנס לממשלה". פוש זה גרם לסערה בקבוצת הוואטסאפ של עובדי הערוץ, בה אחד מהם שאל  "הפוש אמיתי?" ואמר כי "אני מתבייש, יש איתי בטנק מצביעי יש עתיד ואתם מתעסקים בפוליטיקה קטנה, מתבייש". מערוץ 14 לא נמסרה תגובה בנושא.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זוהי עמותה שרשומה בישראל ובארצות הברית
    מישהו 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לעבוד יחד עם גל הירש והממשלה,הם מחממים את המשפחות ועובדים בנפרד. מקימים אלטרנטיבה לעבודת הממשלה. זהו מהלך מסוכן מאוד,כי יגביר את הפגיעות של ישראל.
    סגור
  • 2.
    רנן צור אדם בזוי. אין לו מקום ביננו אחרי הרי השנאה ששפך (ל"ת)
    צור יגאל 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צביעות צביעות ....
    יוני 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נברתם ונברתם ומצאתם איזשהו פוליטיקה קטנה ב14 והופ אייטם לכתבה . אבל על זה שבשאר הערוצים כל הזמן מתעסקים בפוליטיקה הס מלהזכיר .
    סגור