תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 מזהיר: "השב"כ צריך לבדוק מיד"

אחרי שאברי גלעד ונינט טייב התייחסו לדיווחים של ישראלים שטענו שמצלמים את הדירות שלהם, גם פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, התייחס לנושא: "בדיוק כמו שבנגב המערבי שמעו לפני שבועיים יותר מדי אימוני ירי של החמאס והצבא אמר: כלום. אז עכשיו המשטרה אומרת: כלום. די עם היהירות. השב"כ צריך לבדוק את זה מיד"
תום נחום |  3
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בימים האחרונים ישנה תבהלה גדולה ברשת, זאת לאחר שמספר אזרחים בערי המרכז ביניהן פתח תקווה ובת ים, העלו תמונות של אנשים חשודים שמצלמים את ביתם, כך לטענתם. אחרי פאניקה גדולה שנוצרה, משטרת ישראל הבהירה כי בדקה את כל המקרים, ובחלקם מדובר בכלל על תמונות ישנות ולא רלוונטיות, ואילו בחלק מדובר בכלל בעובדי קבלן בחברת ניקיון שצילמו כדי לאשר את עבודתם.
כעת, אחרי שאברי גלעד ונינט טייב התייחסו גם הם לנושא, הגיע תורו של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, להגיב, כאשר בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כתב כך: "לא בגלל שנינט טייב פרסמה סטורי שראתה. ולא בגלל שאברי גלעד פרסם פוסט. יותר מדי ישראלים ראו שמצלמים את הדירות שלהם. בדיוק כמו שבנגב המערבי שמעו לפני שבועיים יותר מדי אימוני ירי של החמאס והצבא אמר: כלום. אז עכשיו המשטרה אומרת: כלום. די עם היהירות. השב"כ צריך לבדוק את זה מיד".
 
בתוך כך, כאמור, נינט טייב העלתה סטורי מדאיג מאוד לחשבון האינסטגרם שלו בו כתבה תחילה: "לא באה להלחיץ, אבל חשוב מאוד מאוד לשים את זה פה". בפוסט עצמו כתבה תחילה טייב: "טוב תשמעו. סיפור קצת פחות סימפטי. מרגישה שמחובתי לכתוב את זה כאן".
טייב המשיכה וגוללה את הסיפור: "לפני כמה רגעים, הייתי בשכונה מאוד מרכזית בתל אביב, יצאתי מבניין וראיתי מישהו חשוד, ממש חשוד, העיניים שלו בישרו לי רעות. אחרי רגע, הוא הוציא טלפון והתחיל לצלם את כל הבניניים, הוא ראה שאני מסתכלת עליו, הכניס מהר את הטלפון והתחיל ללכת לאורך הרחוב הראשי. עקבתי אחריו עם העיניים. הוא הולך ומצלם בניין בניין, ואז חזר חזרה את כל הדרך שהרגע צעד, נכנס לחנות כלשהי, ידיים מאחורי הגב, משוטט, מסתכל למעלה, בודק".
 

טייב הוסיפה: "הלב שלי התחיל לפעום ממש מהר. הבטן מספרת לי שמשהו קורה. צילמנו אותו ודיווחנו למשטרה. לא יודעת מה קרה מאז אבל דבר אחד בטוח, משהו קורה, משהו קורה מתחת לאף. תהיו עירניים. תהיו הכי עירניים שהייתם בחיים שלכם. גם אני ראיתי בחדשות שהמפכ"ל אמר שזה לא אירוע בטחוני. משהו בבטן לא מאמין, סורי. תפתחו את העניים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לבדוק עצמו
    נרו 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השבכ שיבדוק עצמו קודם שבכ אבק
    סגור
  • 2.
    האיש שליכלך על כל שותף שהיה לו - חכו חכו ערוץ 14 ! (ל"ת)
    יונה 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    זחיחות הישראלים והמערכות שלנו זועקת מדם
    אורי 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנרצחים . עוד ידובר הרבה אל החטא הקדמון, על ההיטקיסטים שמנצחים את עצמם במלחמה הוירטואלית שלהם, על זחיחות יועצי התקשורת והאלופים בדימוס באולפני הטלוויזיה, הרואים בעצמם אלילי רוק. תרבות הריאליטי כבשה את הצבא והמשטרה והשבכ . תיצאו מן השערות הבסיסיות המקובעות שלכם, ותתחילו לעבוד עם בדיקות רציניות גם על דברים שנראים לכם נוגדים את מערכת ההשערות שלכם
    סגור