ויראלי

נינט טייב בעדות מטרידה: "עבר בניין בניין וצילם, משהו קורה"

על רקע עוד ועוד אנשים שמדווחים כי זיהו חשודים מצלמים את הבניין שלהם, נינט טייב בעוד עדות מטרידה במיוחד: "ראיתי מישהו חשוד עם עיניים שמבשרות רעות  מוציא טלפון ומצלם את כל הבניינים. הלב שלי התחיל לפעום ממש מהר. הבטן מספרת לי שמשהו קורה. צילמנו אותו ודיווחנו למשטרה. לא יודעת מה קרה מאז אבל משהו קורה לנו מתחת לאף"
מערכת ice |  1
נינט טייב (צילום דניאל קמינסקי)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בימים האחרונים ישנה תבהלה גדולה ברשת, זאת לאחר שמספר אזרחים בערי המרכז ביניהן פתח תקווה ובת ים, העלו תמונות של אנשים חשודים שמצלמים את ביתם, כך לטענתם. אחרי פאניקה גדולה שנוצרה, משטרת ישראל הבהירה כי בדקה את כל המקרים, ובחלקם מדובר בכלל על תמונות ישנות ולא רלוונטיות, ואילו בחלק מדובר בכלל בעובדי קבלן בחברת ניקיון שצילמו כדי לאשר את עבודתם.
בתוך כך, נינט טייב העלתה סטורי מדאיג מאוד לחשבון האינסטגרם שלו בו כתבה תחילה: "לא באה להלחיץ, אבל חשוב מאוד מאוד לשים את זה פה". בפוסט עצמו כתבה תחילה טייב: "טוב תשמעו. סיפור קצת פחות סימפטי. מרגישה שמחובתי לכתוב את זה כאן".
טייב המשיכה וגוללה את הסיפור: "לפני כמה רגעים, הייתי בשכונה מאוד מרכזית בתל אביב, יצאתי מבניין וראיתי מישהו חשוד, ממש חשוד, העיניים שלו בישרו לי רעות. אחרי רגע, הוא הוציא טלפון והתחיל לצלם את כל הבניניים, הוא ראה שאני מסתכלת עליו, הכניס מהר את הטלפון והתחיל ללכת לאורך הרחוב הראשי. עקבתי אחריו עם העיניים. הוא הולך ומצלם בניין בניין, ואז חזר חזרה את כל הדרך שהרגע צעד, נכנס לחנות כלשהי, ידיים מאחורי הגב, משוטט, מסתכל למעלה, בודק".
 

טייב הוסיפה: "הלב שלי התחיל לפעום ממש מהר. הבטן מספרת לי שמשהו קורה. צילמנו אותו ודיווחנו למשטרה. לא יודעת מה קרה מאז אבל דבר אחד בטוח, משהו קורה, משהו קורה מתחת לאף. תהיו עירניים. תהיו הכי עירניים שהייתם בחיים שלכם. גם אני ראיתי בחדשות שהמפכ"ל אמר שזה לא אירוע בטחוני. משהו בבטן לא מאמין, סורי. תפתחו את העניים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשה להאמין שכל ההתרעות עם תצלומי המצלמים נבדקו
    Hr 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יקרה שוב שלא בודקים ברצינות כל מקרה כזה . אם אכן הסתיר את הטלפון זה ממש לא נראה שהוא עובד עירייה אחרת ניה ממשיך לצלם בלא פחד. אנא קחו ברצינות אנשי החוק את ההתרעות הללו שואה ב23 כבר היתה לנו ועוד נכונו ימים קשים אז אנא אל תמרחו אותנו .. תבדקו ברצינות כל מקרה ומקרה קחו את הסלולרים מהמצלמים בדקו בווטס אפ לאן התמונות מועברות .. בבקשה רק לא זחיחות ויוהרה שלא יקרה כלום . אנו כבר שבעים מתחושת אנו יודעים ואין ממה לחשוש. אזרחית מודאגת
    סגור