תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד כתב חדשות 12: "מניח שהוא מצטער"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לדיווח של כתב חדשות 12 על הפיצוץ בבית החולים בעזה ומתח ביקורת: "הוא מיהר לשדר וטעה. יכול לקרות. נופלים. מניח שהוא מצטער על כך באמת. הבעיה הייתה שהוא הגדיר זאת 'אירוע קשה'"
תום נחום |  9
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
לאחר שה"צל" יואב אליאסי תפס את חדשות 12 ואוהד חמו בטעות קשה, כאשר הכתב לענייני ערבים התייחס ממש עם הפרסומים על הפצצת בית החולים לעזה לכמות ההרוגים ומבלי שיצאה תגובה רשמית מטעם דובר צה"ל, קבע חמו כי מדובר בהפצצה ישראלית, כעת הוא נאלץ להתקפל למרות שתקף קשות את מי שעלה עליו. מי שהגיב לטעות ולהתנצלות של חמו הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שמתח ביקורת קשה.
מגל כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "הבעיה בדיווח של אוהד חמו על מאות הרוגים פלשתינים לא הייתה הנפילה שלו בנושא האחריות לפגיעה בבית חולים. הוא מיהר לשדר וטעה. יכול לקרות. נופלים. מניח שהוא מצטער על כך באמת. הבעיה הייתה שהוא הגדיר זאת 'אירוע קשה'".
 
חמו נאלץ להתנצל: "אמש, כשהגיע הדיווח הראשון מעזה, אמרתי בשידור שמדובר בהפצצה ישראלית, תוך שהשמטתי את העובדה שמדובר בטענה של חמאס. זו היתה טעות לא מכוונת ואני מצר עליה, ולראיה זה לא נכתב על המסך או ב n 12. אחרי 11 ימים של ימי שידור רצוף מתרחשות לצערי טעויות. מיד אחכ ולאורך כל הדיווחים הבאים סייגתי את הדברים. לשמחתי הוכח שאכן היה זה ירי פלסטיני. יחד ננצח".
על דבריו לפני כן הוא חטף ביקורות קשות: "אז מי שביקר את הטעות לא חלק ממכונת תעמולה ורעל? שכחת להתייחס לזה", "קורה. גם דובר צה"ל מיהר פעם להרשיע מתנחלים ברצח בשבת, על סמך מידע שקרי שקיבל מהאויב. רק מה עם התנצלות למי שכינית "מכונת הרעל"?".

הצל כתב באינסטגרם שלו לצד סרטון: "חובה לראות ולשתף, שימו לב איך אני תופס את חדשות 12 ואוהד חמו מפיצים פייק מסוכן וחסר אחריות שעלול לשנות את צדקתנו במלחמה ולסובב עלינו את העולם".

עוד כתב הצל: "בחדשות 12 מיישרים קו עם השקרים של הרשתות הערביות על זה שירינו על בית חולים בעזה. שימו לב איך אני מוכיח שזה שקר ומדובר על ירי כושל של חמאס שפגע בבית החולים שלהם. תפיצו בכל הכוח".
למרות הטענות, חמו הבהיר: "אבהיר שוב לנוכח הטרלול של מכונת התעמולה. אף לא פעם אחת אמרתי שמדובר בהפצצה ישראלית. אמרתי שזה מה שחמאס טוען ושהוא משתמש בתמונות לייצא את הנרטיב שלו. מכונת רעל על מלא".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איש מאוס ודוחה
    יהודית 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמדבר על מסיתים. אין לך זכות אתה מסטר בהסתה איש דוחה ונתעב . להקיא עליך
    סגור
  • 8.
    מגל
    עיני נץ 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש בימין אנשים שיאהבו את ה״מרגליות״ שיוצאות מפיו של המסית הלאומי מגל. אבל הוא והערוץ המטורלל שלו הם באופן ברור סוג של שופר חלול עבור ביבי וחבר רעיו. המשימה עכשיו של קבוצת ערוץ 14 להפיל את גודל האסון על השמאל, המחאה, אוסלו, רבין, פרס, ברק, גנץ, ועוד ועוד. כל מי שלא במחנה ביבי. איש ירוד ומגעיל.
    סגור
  • 7.
    איש תקשורת תוקף אישית איש תקשורת ואח"כ קורא לאחדות.
    יונה 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכלל, לאחרונה נוכחתי שיש לי פתאום המון 'אחים'; אחרי שנים של התקפות אישיות - עשו בדיקות ד.נ.א ?
    סגור
  • 6.
    אין חדש בערוץ אל גזירה הישראלי
    אוהב צדק 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתם מתפלאים? הם כל הזמן משחקים לידי האויב,,, הרי יונית לוי ראיינה בעזה את יחיא סינוואר ומבחינתה זה היה לגיטימ לגמרי לשמש כמכונת תעמולה של אויב אכזר…
    סגור
  • 5.
    אוהד חמו הוא דובר החמאס
    ארנון 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוהד חמו מנסה באופן עקבי לתת לגיטמציה לפלסטינים ולחמאס ,
    סגור
  • 4.
    ז' מגל , חכה, שזה ייגמר
    חביבו 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    עדיף שתברח לתאילנד, נואף
    סגור
  • 3.
    גם "טעות" תזין את הרעבון לשנאה
    המזהיר בפתח 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה כיף. הפצתם, שישרתם, הטלתם-דופי. תתענגו עלתאוותכם.
    סגור
  • 2.
    הצל וינון מגל
    אזרח 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא שמעתי ולא ראיתי אתכם משדרים מהעוטף או מתנדבים . פחדנים תמשיכו ללקק לאחראים על המחדל הנורא הזה .
    סגור
  • 1.
    סתום אפס שכמוך
    רויטל 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה עלוב נפש כל כך כלומניק היום כבר כולם יודעים שקרן הזוי איש מדון וצריך להקיא אותך עם כל חבורת הפסולת שיושבת איתך באופן של הערוץ הפשיסטי שגדל פה תנוח דעתך אנחנו נבוא גם איתך חשבון
    סגור