טלוויזיה

קשת 12 בתכנית חדשה: אוהד חמו ונדב איל במהלך מסקרן

נדב איל ואוהד חמו יגישו תוכנית אקטואליה חדשה בקשת 12, העיתונאים המוערכים מזה כשני עשורים, שניהם זוכי פרס סוקולוב לעיתונות ועתה יקבלו הזדמנות להוביל תכנית
מערכת ice | 
אוהד חמו בלב איסטנבול, היום (צילום חדשות 2)
השינויים בלוח השידורים בשני הערוצים הגדולים בישראל לא נפסקים. העיתונאים נדב איל ואוהד חמו יגישו תכנית אקטואליה שבועית חדשה שתעמיק בנושאים הבוערים שעל הפרק, וגם באלה שחשוב שיהיו מדוברים.
מפוליטיקה מקומית ועולמית ועד תרבות וספרות, כלכלה, חברה ומדע - שני העיתונאים יפגשו בכל חמישי בערב את האנשים הכי מסקרנים לראיונות עומק ויעסקו במחקרים ובגילויים מחדשים ומעוררי מחשבה על חיינו כאן ועכשיו. בתכנית יהיו גם התייחסויות קבועות בנושאי חוץ, העולם הערבי ותרבות.

איל וחמו הם עיתונאים מוערכים מזה כשני עשורים, שניהם זוכי פרס סוקולוב לעיתונות. איל, כותב טור בכיר בידיעות אחרונות ולשעבר עורך חדשות החוץ ברשת 13, וחמו, הכתב לענייני ערבים של חדשות 12, שמסקר את העולם הערבי כבר 20 שנה,  יגישו את תכניתם החדשה ברצועת הלייט של ימי חמישי, בעריכתו של שניר בידרמן.
כזכור, אתמול דווח כי מגיש "מהדורה ראשונה" מזה כ-15 שנים, אורן וייגנפלד, יעזוב את חברת החדשות. גיא פלג ועמליה דואק, הם שני הכתבים שיגישו יחד את התוכנית בשעה 16:00 בקשת 12 במקומו, התוכנית תעלה בקרוב. מדובר בתוכנית טלוויזיה ראשונה שיוביל פלג, שכן, כאמור הוא עוסק היום בחברת החדשות ככתב ופרשן ולא כמגיש. למרות זאת, לא מדובר בניסיון ראשון שלו כמגיש תוכנית, שכן הוא מגיש תוכנית בשיתוף מאזינים ברדיו 103FM
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה