תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' מגן על החטופה ששוחררה: "הסבתא של כולנו"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, יצא נגד הביקורות על דבריה של החטופה ששוחררה משבי חמאס, יוכבד ליפשיץ: "אני משתגע, מאיפה יש לכם את האומץ להטיף ולשפוט את הסבתא של כולנו בת 85 שחזרה מהשבי שעברה גיהנום ובעלה עדיין נמצא אצל הנאצים. תחבקו אותה ושבו בשקט"
תום נחום |  4
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
החטופה המשוחררת יוכבד ליפשיץ דיברה היום (שלישי) בפני התקשורת לראשונה מאז שוחררה משבי חמאס, לדבריו בשל "סיבות הומניטריות", קצת מעורר תמיהה לאור מסע הטבח המזוויע בו חטף, שיסף גרונות, רצח בדם קר ישראלים. בעקבות דבריה של ליפשיץ, שהתייחסה בין היתר ליחס מצד החוטפים שלטענתה היה 'טוב', צצו ביקורות רבות על כך שהציגה את חמאס באור חיובי, בעוד כעת, בין היתר, מי שיצא להגנתה היה פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט.
אוואט כתב כך בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "אני מ-ש-ת-ג-ע. מאיפה יש לכם את האומץ להטיף ולשפוט את הסבתא של כולנו בת 85 שחזרה מהשבי שעברה גיהנום ובעלה עדיין נמצא אצל הנאצים. מי אנחנו שנסתום לה את הפה ונגיד לה מה כן להגיד או לא להגיד. תנשמו, הם עדיין חטפו ורצחו תינוקות וזקנות במיטות שלהם, אנחנו יודעים שהם נאצים וגם מי שהבין קודם עדיין חושב ככה, ומי שלא שיקפוץ לעזה. תחבקו אותה ושבו בשקט".
 
ליפשיץ סיפרה בין היתר: "לקחו אותנו קילומטרים  מתחת האדמה. אמרו לנו שהם אנשים שמאמינים בקוראן ויתנו לנו אותם תנאים שיש להם במנהרות. ריכזו אותנו באולם במנהרות 25 איש. האדמה הייתה לחה. הפרידו מאיתנו 5 אנשים לחדר צדדי. היה רופא צמוד שבא כל יומיים שלושה. דאגו להביא תרופות מקבילות למה שהיינו רגילים. שכבנו כל מזרונים. הם דאגו לצד הסניטרי שלא נחלה".

ליפשיץ הוסיפה: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים. ליפשיץ מתארת כמות מועטה של אוכל שקיבלו מדי יום".
 
עוד היא טענה: "הם עשו לנו בית ספר. לפני שלושה שבועות הגיעו בהמונים לגדר. צה״ל לא לקח את זה ברצינות. היינו השעיר לעזאזל. הם נראו מוכנים לזה. הכינו את זה תקופה ארוכה. דאגו לשמפו וכל הצרכים. חוסר הידיעה בצה"ל ובשב"כ מאוד פגע בנו. אנחנו היינו השעיר לעזאזל של השלטון. יש לי בזיכרון כל הזמן את התמונות של מה שקרה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יוכבד ליפשיץ החטופים האחרים שחזרו סותרים את דבריך
    אנונימית 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוכבד ליפשיץ החטופים האחרים סותרים את דבריך. את כותבת שדאגו חכם למזרנים לצד הסניתרי לתרופות להגיינה וכו' ומה שאומרים החטופים שחזרו עכשו לא התקלחו ולא החליפו בגדים בהמשך כל השהות שלהם ונתנו להם בגדים נקיים רק כשיצאו משם לארץ . ישנו על כסאות פלסטיק וכו' אז מה קורה?
    סגור
  • 3.
    יוכי ממקימי הארץ
    ברוך 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי הם אנשי שמאל ואולי לא. אבל הם הם הקימו את המדינה. כדי שאת ושכמותך תוכלו לחיות מהסעד. ומהלחם שהם עובדים בשבילו. בורה שכמוך.
    סגור
  • 2.
    יוכבד
    יושר 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קצת התבלבלת מה שהיה לה לומר זה ביקורת על מדינת ישראל זה ידוע שהם אנשי שמאל
    סגור
  • 1.
    נבלות
    יב 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אישה בת 85 הייתה בשבי אצל הנאצים הללו לאחר שהמדינה בראשותו של נתניהו הפקירו אותה ואת חבריה בעוטף עזה ולכם יש את החוצפה לשפוט אותה על דבריה. מעשה נבלה בישראל אתם עושים. אתם ישבתם בבית כשהיא וחבריה נמצאים עמוק באדמה בחוסר וודאות. נראה איך תדברו אם זאת הייתה האמא שלכם או האחות שלכם שם לאחר שבוע בקייטנה של החמאס. חסרי בושה וכבוד
    סגור