תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' מתפוצץ על בן גביר: "תתבייש לך איתמר"

פאנליסט 'הפטריוטים' ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, במתקפה חריפה נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "הציבור נתן בך אמון אבל יאללה, חירבנת אותה, אתה לא יכול לריב כדי לתרץ כישלונות. שר האחראי על שמירת הסדר הציבורי לא יכול לארגן מחאות והפגנות. בבקשה לא ללכת". וגם: כיצד הגיב בן גביר?
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
לאור מאורעות ערב יום הכיפורים בו התפילה שארגן 'ראש יהודי' הסתיימה במהומה אלימה, ותוכניתו של השר איתמר בן גביר לקיים תפילת מחאה בכיכר דיזינגוף ביום חמישי הקרוב, החליטו תושבי השכונה להקים מטה מאבק שימנע לדבריהם "כניסת פרקטיקות של הדתה ורעיונות קיצוניים כמו הפרדה מגדרית לשכונתם".
מי שעוד בחר לתקוף את השר בן גביר, באופן מפתיע, הוא פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, שכתב בטוויטר כך: "תתבייש לך איתמר. זה הרגיש בהתחלה שבאת לעבוד, הציבור נתן בך אמון אבל יאללה חירבנת אותה, אתה לא יכול לריב כדי לתרץ כישלונות, אתה השר לבטחון פנים של כולםםםם. השר האחראי על שמירת הסדר הציבורי לא יכול לארגן מחאות והפגנות. בבקשה לא ללכת".
 
בן גביר השיב: "דודו יקירי. חבל שלא שאלת לפני שכתבת: א. כרגע בסיור במלחמה נגד גובי הפרוטקשן בגליל. התקשורת לא מספרת אבל התוצאות מתחילות להגיע כאשר גם חוק הפרוטקשן שחוקקנו וחיזוק המשטרה נותנים את אותותיהם (ויש עוד הרבה מה לשפר). ב. זו לא הפגנה אחי. אלא תפילה. אי אפשר להישאר אדישים כאשר סילקו אנשים מלהתפלל".
אוואט השיב לדבריו של בן גביר: "איתמר כולנו לפחות בימין רוצים שתצליח וברור לנו שהתקשורת רוצה לשים לך רגליים, הכוונות שלך טובות, יש לך את היכולות, וכל עשייה היא מבורכת, אבל אם היית לומד לעבוד ולהקשיב יותר לנתניהו, במקום להתנגח היית על על הגל מזמן. האמן לי שגם הבטן שלי ושל מיליוני אנשים נשרפת מהראות הקשים בכיפור אבל אין צורך להיכנס פה למלחמת דת, זה מה שמחפשים, אי אפשר יהדות בכוח יהדות מסורתית זה גם מתינות ולדעת מתי לוותר".

המטה שהוקם בהובלת תושבי השכונה ובתמיכת תנועת 'ישראל חופשית' הפועלת כנגד כפייה דתית, מתכנן לצאת לפעילות בחמישי הקרוב בכיכר, ואף הפיצה קריאה רחבה לתושבי האזור להצטרף לפעילות חתרנית ויצירתית כנגד הגעתו.
‎"הארגון שלא מפספס הזדמנות לקרוע את השכונה יארח בחמישי הקרוב את בן גביר, השר בעל 53 כתבי האישום והרשעה בהסתה לגזענות", נכתב בקבוצת הפעילות של השכונה, "אנחנו, תושבי ותושבות השכונה, נקיף את כיכר הבית שלנו, נשרטט קו אדום ונזכיר ל-להט"בופובים, גזענים ומיזוגנים, שהם אינם אורחי כבוד בשכונתנו".
"אנחנו, תושבי ותושבות השכונה, נגיע כדי להגיד בקול ברור: לא ניתן לאף גוף שאינו מכבד את ערכינו הליברליים והחופשיים להשתלט על השכונה. אנחנו נגיע כדי להגן בגופנו על בני ובנות הקהילה שלנו – נשים, להט"בים, בני מיעוטים, חילוניים ודתיים. נכבד את השר המורשע בדגלי ישראל ודגלי גאווה, ברעש צלצולים, בשירת נשים עד לב השמים. ופיתות! שכנות ושכנים עם מרפסות הצופות לכיכר, אנא פנו אלינו בפרטי", חתמו המארגנים.

ממטה המאבק של תושבי דיזנגוף נמסר: "אנחנו לא בחרנו במאבק הזה אך לא נאפשר לפרובוקציות של גורמים קיצוניים לערער את אורח חיינו, או את אמונתנו בצדקת הדרך. הפרדה מגדרית היא כמו חלודה, איפה שלא עוצרים אותה היא מתפשטת, וכפי שקבע בית המשפט אין דבר כזה 'נפרד אבל שווה'. אנו נילחם כדי לשמור על כך ונמשיך להילחם בכל הכוח ולשמור על המרחב הציבורי שלנו ללא הדרה מכל סוג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליצן חצר כלומניק שמחפש פרובוקציות ומשתמש בתפילה כתירוץ
    דן 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כותב זאת כמצביע ימין , האיש המזיק הזה בן גביר גורם כל יום מחדש עוד ועוד נזק אני בעד שיעוף מהממשלה גם במחיר של נפילתה , בלתי נסבל האיש הזה ומעשיו
    סגור