תקשורת ומדיה

אביב גפן וכוכב 'הפטריוטים' בסולחה מפתיעה: "יש אחדות בעם"

שבועיים אחרי קרב הטוויטר ביניהם - אביב גפן הגיע להתארח באולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט וערך 'סולחה' מפתיעה עם כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, ששלח עקיצה לכיוונה של שקמה ברסלר: "מאז שנסעת יש אחדות בעם"
תום נחום | 
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
כשבועיים אחרי קרב הטוויטר הלוהט ביניהם, הזמר אביב גפן הגיע אמש (רביעי) לאולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט ועשה 'סולחה' עם פאנליסט ערוץ הספורט, וכמו כן, גם פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, שהעלה תמונה משותפת עם גפן לטוויטר ושלח עקיצה נוספת - הפעם לכיוונה של שקמה ברסלר, כאשר כתב כך: "שקמה שומעת מאז שנסעת יש אחדות בעם".
 
כל זאת כזכור כשבועיים לאחר שהזמר אביב גפן התבטא במהלך הופעתו בברלין על הרפורמה המשפטית. בדבריו, גפן ברך את האמנים שבוחרים להביע דעה נוכח המציאות בארץ. מנגד, גפן תקף בחריפות את אלו שבוחרים לא לנקוט עמדה, וחטף בתגובה ביקורת קשה מכיוונו של לא אחר מאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט.
אוואט בחר לעקוץ את גפן שנותר מחוץ לרשימת 10 האמנים המושמעים ביותר בשנה האחרונה בתחנות הרדיו, וכתב לו בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "אביב, בשנה הבאה פחות דעות, יותר שירים". גפן, כהרגלו, לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "אם רק היית חד ככה בגול שחטפת בין הרגליים מבית״ר..". אלא שכאן דברים רק התחילו להתלהט, כאשר אוואט כתב: "לפחות ידעתי לפרוש בזמן", גפן ענה: "חבל שלא לפני המשחק מול יוון ב-2009", בעוד אוואט ענה לו: "ב-2009 בדיוק חתמתי במיורקה הייתי עסוק בלעשות כסף. מה התירוץ שלך?".
  
כזכור, זאת לאחר שגפן אמר על הבמה בברלין כך: "חברים שלי, הרבה אמנים, הולכים, שרים, נותנים מהשפעתם וקולם בדיון הזה למלחמה על המשך הדמוקרטיה. אני רוצה לחזק מכאן את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש בעיניי, ואני רוצה גם לבוז לאמנים שגם [הם] חברים שלי, שבשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל ולא נוקטים בשום עמדה ומעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. מקווה שיתיישרו איתנו ויהיו אמיצים".
בחודשים האחרונים גפן לא הסתיר או הסווה את עמדותיו סביב הוויכוח הציבור על השינויים במערכת המשפט. יותר מכך, קרא לציבור לצאת ולהפגין גפן לא ואף התעוררה סערה כשהוא בעצמו עוכב למשך כמה דקות על ידי המשטרה במהלך המחאה בתל אביב.
עוד אמר המוזיקאי בהופעתו בברלין כי "ישראל נמצאת בחודשים מאוד קשים עבורה, לכל הישראלים שגרים בישראל. יש שיסוי ופילוג מאוד גדול בעם. אנשים מפולגים והימים שלנו מאוד קשים. אני תמיד קורא לכבד אחד את השני ולפייס באמצעות הפשרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה