תקשורת ומדיה

אביב גפן עוקץ את כוכב 'הפטריוטים': "חטפת בין הרגליים"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, דודו אוואט, עקץ את אביב גפן על רקע ההצהרה הפוליטית שלו על הבמה בברלין והתייחס לכך שנותר מחוץ לרשימת עשרת האמנים המושמעים בתחנות הרדיו: "אביב, בשנה הבאה פחות דעות, יותר שירים". גפן לא נשאר חייב והתייחס לאחד השערים המביכים שספג אוואט בקריירה המפוארת שלו כשוער כדורגל: "אם רק היית חד ככה בגול שחטפת בין הרגליים מבית״ר.."
תום נחום |  2
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
הזמר אביב גפן, התבטא ביום שלישי במהלך הופעתו בברלין על הרפורמה המשפטית. בדבריו, גפן ברך את האמנים שבוחרים להביע דעה נוכח המציאות בארץ. מנגד, גפן תקף בחריפות את אלו שבוחרים לא לנקוט עמדה. כעת, יש מי שבחר להעביר עליו ביקורת קשה - לא אחר מאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט.
אוואט בחר לעקוץ את גפן שנותר מחוץ לרשימת 10 האמנים המושמעים ביותר בשנה האחרונה בתחנות הרדיו, וכתב לו בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "אביב, בשנה הבאה פחות דעות, יותר שירים". גפן, כהרגלו, לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "אם רק היית חד ככה בגול שחטפת בין הרגליים מבית״ר..".
 
כזכור, זאת לאחר שגפן אמר על הבמה בברלין כך: "חברים שלי, הרבה אמנים, הולכים, שרים, נותנים מהשפעתם וקולם בדיון הזה למלחמה על המשך הדמוקרטיה. אני רוצה לחזק מכאן את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש בעיניי, ואני רוצה גם לבוז לאמנים שגם [הם] חברים שלי, שבשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל ולא נוקטים בשום עמדה ומעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. מקווה שיתיישרו איתנו ויהיו אמיצים".
בחודשים האחרונים גפן לא הסתיר או הסווה את עמדותיו סביב הוויכוח הציבור על השינויים במערכת המשפט. יותר מכך, קרא לציבור לצאת ולהפגין גפן לא ואף התעוררה סערה כשהוא בעצמו עוכב למשך כמה דקות על ידי המשטרה במהלך המחאה בתל אביב.
עוד אמר המוזיקאי בהופעתו בברלין כי "ישראל נמצאת בחודשים מאוד קשים עבורה, לכל הישראלים שגרים בישראל. יש שיסוי ופילוג מאוד גדול בעם. אנשים מפולגים והימים שלנו מאוד קשים. אני תמיד קורא לכבד אחד את השני ולפייס באמצעות הפשרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טימטום
    גבי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבול לטירוף, זה פרפור אחרון, לפני שיהיה פה סדר
    סגור
  • 1.
    אביב זמר חלש ואדם קטן.
    ישראל 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא פותחים את הפה על המדינה בחו"ל! גועל נפש.
    סגור