תרבות ופנאי

אביב גפן נגד אומני ישראל: "אני בז לכם, מקווה שתתיישרו"

אמש, במהלך הופעה בברלין, התייחס גפן למצב במדינה,  ולחלקם של אומני ישראל בדבר ואמר: "אני רוצה לחזק את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש, וגם לבוז לאמנים שלא נוקטים בשום עמדה. מקווה שיתיישרו אתנו ויהיו אמיצים"
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
הזמר אביב גפן, התבטא אמש (שלישי) במהלך הופעתו בברלין על הרפורמה המשפטית. בדבריו, גפן ברך את האמנים שבוחרים להביע דעה נוכח המציאות בארץ. מנגד, גפן תקף בחריפות את אלו שבוחרים לא לנקוט עמדה.
"חברים שלי, הרבה אמנים, הולכים, שרים, נותנים מהשפעתם וקולם בדיון הזה למלחמה על המשך הדמוקרטיה", אמר גפן על הבמה והוסיף, "אני רוצה לחזק מכאן את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש בעיניי, ואני רוצה גם לבוז לאמנים שגם [הם] חברים שלי, שבשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל ולא נוקטים בשום עמדה ומעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. מקווה שיתיישרו איתנו ויהיו אמיצים".
בחודשים האחרונים גפן לא הסתיר או הסווה את עמדותיו סביב הוויכוח הציבור על השינויים במערכת המשפט. יותר מכך, קרא לציבור לצאת ולהפגין גפן לא ואף התעוררה סערה כשהוא בעצמו עוכב למשך כמה דקות על ידי המשטרה במהלך המחאה בתל אביב.
עוד אמר המוזיקאי בהופעתו בברלין כי "ישראל נמצאת בחודשים מאוד קשים עבורה, לכל הישראלים שגרים בישראל. יש שיסוי ופילוג מאוד גדול בעם. אנשים מפולגים והימים שלנו מאוד קשים. אני תמיד קורא לכבד אחד את השני ולפייס באמצעות הפשרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביב אתה פשוט אוהב שיעשו מה שאתה רוצה
    סימה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחיי את חייך בלי לערב אנשים בדעותייך
    סגור