תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 בחיזוק משמעותי: כוכב חדש הצטרף לפאנל

הפאנל של 'הפטריוטים' בערוץ 14 התחזק בפאנליסט חדש ומכובד - חבר הכנסת לשעבר רועי פולקמן: "פעם ראשונה שלי פה, אבל לשים אותי במשבצת השמאלני זה בעיה, הייתי בממשלת ימין מלא מלא, היום יש ימין ביביסטי וימין לא ביביסטי, אני מגדיר את עצמי כימין השפוי"
תום נחום |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
גל השינויים בפאנל 'הפטריוטים' בערוץ 14 נמשך אמש (שלישי) כאשר את כיסא 'השמאלני התורן' בפאנל של ינון מגל תפס חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'כולנו' של משה כחלון, רועי פולקמן, אשר התקבל על פי מיטב המסורת של ינון מגל בצורה מיוחדת ולעתים אף עוקצנית למדי.
ינון מגל הכריז על הצטרפותו של פולקמן ואמר כך: "יש לנו שמאלני חדש, השמאלנים פה מתחלפים, זה לא כמו הימנים שבאים ונשארים. אני רוצה שתכירו בבקשה את חבר הכנסת לשעבר, הוא היה אצל כחלון ב׳כולנו׳, קבלו בבקשה במחיאות כפיים סוערות את רועי פולקמן".
רועי פולקמן השיב: "פעם ראשונה שלי פה, אבל לשים אותי במשבצת השמאלני זה בעיה, הייתי בממשלת ימין מלא מלא, היום יש ימין ביביסטי וימין לא ביביסטי, אני מגדיר את עצמי כימין השפוי, הימין שרוצה לטפל במחירי הדיור ובבנקים. יש ימין שכל מה שאכפת לו זה שמאלנים ויש ימין שמעניין אותו דברים אמיתיים. ביבי נפגש עם אילון מאסק, אז אני רוצה עכשיו לראות שביום כיפור טוויטר מושבת, ככה נדע שביבי הצליח. עבדתי הרבה עם ניר ברקת, אחרי זה חברתי לכחלון ששלח אותי ללימודים בהרווארד. היום אני מתעסק ברפורמה בבנקים ויש לי סטארטאפ בנושא תעסוקה של פנסיונרים".

ינון מגל ענה לדבריו של פולקמן כך: "רואה שאתה שמאלני? הרווארד, ברקת, כחלון, סתם ניר, אני צוחק, אם תצליח ברפורמה של אירופה נסלח לך על הכל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפולקמן הזה הוא יגמור את הפטריוטים
    רביד 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הורס את הקונספט ומגל לא מבין את זה , לא נוח לראות אותו במסך כי הוא מתנגש חזיתית עם כולם , הקונספט הרגיל הוא הכי טוב פלישמן זמרי עירית דרומי ואלדד יניב , מוסי רז מדי פעם זה טוב . פולקמן מכניס ויכניס טלטלות בערוץ שיוכל לפרק אותו והזמן עוד יגיד . הוא לא מתאים .
    סגור
  • 1.
    הפטריוטים התוכנית הטובה בטלבזיה!!! (ל"ת)
    שי 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • זומביבים גרופי של כריזמה לבני 14 הכל שטנצ אצלם (ל"ת)
    יבלת מבולבלת 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור