תקשורת ומדיה

פאנליסטית 'הפטריוטים' בחשיפה מזעזעת: "כיוונו אליי אקדח ושדדו אותי"

פאנליסטית 'הפטריוטים', עירית לינור, חשפה כי עברה שוד באיומי נשק: "הורידו אותנו מהרכב באיומי אקדח עם רכב בו שלושה אנשים עם מסכות על הפרצוף, רכב גנוב אגב, ובאקדחים שלופים הורידו אותנו לצד הכביש וכיוונו אלינו את האקדחים"
תום נחום |  2
הפטריוטים (צילום ערוץ 14)
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, חשף אמש (רביעי) בשידור התוכנית תיעוד מזעזע מנסיון שוד רכב אלים של תושבת מבוא חורון בכביש בית אריה - עלי זהב, במסגרתו שומעים את זעקות האימה של הנהגת אחרי שרכב פלסטיני התנגש בה בצורה מכוונת, עקף אותה בפראות ורעול פנים ירד מהרכב וסימן לה לעצור בנסיון לשדוד אותה ואולי אף לגנוב את הרכב, בעוד אותה נהגת ברחה באומץ רב תוך שהיא מבקשת עזרה בשיחת טלפון וזועקת מרוב פחד.
 
מי שחשפה לאחר שידור הסרטון הקשה מנסיון השוד המדובר סיפור אישי לא פשוט של שוד שעברה, היא פאנליסטית 'הפטריוטים', עירית לינור, שסיפרה: "אני הרגשתי את זה בחיים, מעטים האנשים שעברו שוד מזוין כאשר הורידו את הרכב שלהם מהכביש וששדדו אותם באיומי אקדח ואני שייכת לקבוצה הקטנה הזאת. זה היה כשהייתי סטודנטית צעירה ועבדתי בחברה שמכרה תכשיטים בכל מיני מקומות קטנים כאלה, אז היינו צוות כזה של מוכרים וגם מאבטח חמוש ומזוודה של תכשיטים".
"אז הגנבים קלקלו את הסוויץ' של האוטו ואז נסענו לאט מאוד וליד צומת בית עובד הורידו אותנו מהרכב באיומי אקדח עם רכב בו שלושה אנשים עם מסכות על הפרצוף, רכב גנוב אגב, ובאקדחים שלופים הורידו אותנו לצד הכביש וכיוונו אלינו את האקדחים בשביל לקחת את המזוודה. אם מישהו שואל איך הגבתי לאיום בנשק, אני בטוחה שזה מעניין, אז פשוט התחבאתי עם הפנים במשענת של הכיסא כדי שלא יגידו שבטעות ראיתי את הפנים של אחד מהם או את העיניים וזיהיתי".

"אגב, הייתה תקופה ששדדו הרבה את החברה הזאת, היה פעם נהג שניסה להתחכם איתם אז הוא ניסה לברוח ופשוט ירו לו באוטו ואז גנבו לו גם את האוטו, אז זה שאנשים זאת החוויה היומ-יומית שלהם, החשש לחייהם, החשש שיורידו אותם מהכביש, זה מסוג הדברים שאני חושבת עליהם, כי אני אחרי הלילה ההוא במשך כמה חודשים כל פעם שהיו עוקפים אותי הייתי קצת נרתעת, ואני חושבת שזאת המציאות היומ-יומית של אנשים שגרים באזור הזה, והם גם בניגוד למקרה שלי יודעים שלא בהכרח רוצים לשדוד אותם כי יכול להיות גם שרוצים להוציא אותם להורג מטווח קצר, אז זה הרבה יותר קשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עירית לינור מתוקה !
    תמר 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני צופה בתוכנית" פטריוטים" , כי עבורי ערוץ 14 הוא חוויה מתקנת, אחר שנים של צפיה מייסרת בערוצי התבהלה ועירית היא הדובדבן שבקצפת. ??
    סגור
  • 1.
    מזעזע!!! כשבן גביר וביבי יהיו בשלטון זה לא יקרה (ל"ת)
    ישראלי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור