תקשורת ומדיה

הפטריוטים בפרידה דרמטית: זה הזעזוע שהוחלט לבצע בערוץ 14

אחרי היעדרות בת יותר משבועיים - מסתמן כי הלהקה של 'הפטריוטים' בערוץ 14 ניגנה את התו האחרון שלה בתוכנית, לפחות בשלב זה
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
מסתמן כי בערוץ 14 החליטו לבצע זעזוע ולהיפרד מלהקת הבית של 'הפטריוטים', כאשר אחרי תקופה בה הלהקה נעלמה לתקופה קצרה מהמסך וחזרה בהמשך, בנוסף גם לסקר שהעלה ינון מגל ששאל את עוקביו בטוויטר אם להמשיך עם הלהקה או לא, בינתיים ההופעה האחרונה של הלהקה באולפן 'הפטריוטים' הייתה בתוכנית ב-29 באוגוסט, לפני שבועיים וחצי, ועושה רושם כי על אף ההכחשות הראשוניות שפרסמנו בחודש שעבר, בערוץ החליטו לסיים את דרכה של הלהקה בתוכנית.
כזכור, לפני שלושה שבועות וחצי מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, שיתף את עוקביו בטוויטר (X.COM) בתהיות אודות המשך דרכה של הלהקה בתוכנית, כאשר העלה סקר ובו שאל: "מה דעתכם על הלהקה בפטריוטים?', כאשר האופציות לתשובה היו 'בעד' עם 39.4%, 'נגד' עם 33% ו'מתלבט' עם 27.6%, כאשר כאמור, מדובר היה בקרב צמוד.
 
בתגובות אגב, רבים בחרו להעביר ביקורת, כאשר כתבו בין היתר: "מיותר ולא קשור בכלל", "לא מוסיף לקונספט", "אחלה להקה, אבל גורמת לסבל כשרואים את התוכנית", ו'"הפורמט מושלם, למה לקלקל חברים", בעוד מנגד, רותם סלע בחר את הצד השני וכתב: "צעד נוסף בדרך להפיכת הפטריוטים למדורת השבט. אולי צריך לשחק עם זה ולהתרגל לזה, אבל להקה הופכת את התוכנית לחגיגית ומבדרת יותר", משתמש בשם יוסי כתב: "הבאתם אותם וזה מצוין. לא פוגעים בפרנסה. תמשיכו להביא אותם", וצייצן בשם מאיר ברנשטיין בחר את האמצע וכתב: "לא צריך באופן קבוע, מידי פעם אפשר".

כל זאת כידוע, אחרי שיממה לפני פרסום הסקר על ידי ינון מגל, בערוץ 14 הכחישו בפני ice אפשרות לזעזוע וטענו כי הלהקה תהיה נוכחת בתוכנית רק מחלק מהשבוע ולא באופן קבוע וכי לא התקבלה החלטה לוותר על השתתפותה של 'להקת הבית' בתוכנית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאלה?
    yuvi 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתומה עד הסוף, אולי היא לא יודעת שיש מלחמה......
    סגור
  • 1.
    באמת זעזוע מזעזע
    תמר 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לכם את זה ביותר מופרז ומוגזם?
    סגור