תקשורת ומדיה

מסתמן: חמאס ישחרר בשעות הקרובות חטופים בעלי אזרחות זרה

לאחר שדווח על משא ומתן עם חמאס בתיווך קטארי, רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" דיווחה כי "כמה חטופים בעלי אזרחות זרה ישוחררו בשעות הקרובות"
מערכת ice |  1
תקיפה ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים חטיב)
רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" דיווחה כי "כמה חטופים בעלי אזרחות זרה ישוחררו בשעות הקרובות" משבי חמאס. במקביל, הפלסטינים דיווחו שחמאס מנהל משא ומתן לשחרור כמה חטופים עם אזרחות כפולה בתמורה להכנסת דלק לרצועת עזה.
כזכור, חמאס מסר כבר לפני מספר ימים שיהיה מוכן לשחרר חטופים בעלי אזרחות כפולה, בתנאי שאינם חיילים. הפרסום היום נתקל באכזבה אצל משפחות החטופים, בעקבות התחושה שמדינות המערב עוסקות בשחרור האזרחים שלהם בלבד.
על נמסר כי על פי הדיווח, חמאס חזר על דרישתו שישראל תחדל מהתקיפות ברצועה, ותימנע גם מתקיפה קרקעית אחרת זו "תפחית את הסבירות לשחרור בני ערובה". גורם מדיני מסר כי "ישראל לא תהיה צד לסלקציה לשחרור חטופים שמחזיקים בדרכון זר".
עד כה, דובר צה"ל דיווח כי עדכנו 222 משפחות כי יקיריהם מוחזקים בשבי ברצועת עזה. בין החטופים ידנם עשרות חיילים, ילדים קשישים ואף ילדים עם צרכים מיוחדים. רק לאחרונה חמאס הוציא סרטון של אחת החטופות (מיה שם) ובו הציג כיצד הוא מטפל בשם ועוד שם סיפרה בעצמה על מצבה ועל רצונה לחזור הביתה במהרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא תהייה סלקציה. או כולם או אף אחד. חמאס תישרפו. (ל"ת)
    יהודה קפלן 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור