בעולם

"אנחנו מדברים בשפה של בני אדם. חמאס מדבר מוות והרס"

״אנחנו עומדים פה בפרלמנט הבריטי ומדברים בשפה של בני אדם. חמאס לא דובר השפה הזו: הוא מדבר מוות והרס״, כך אמר כעת דיוויד בר, מניצולי הטבח בקיבוץ עלומים בנאומו בפרלמנט הבריטי
מערכת ice | 
העצרת בלונדון (צילום ללא)
משלחת משפחות החטופים ממשיכה בפגישות בלונדון, בביקור רשמי בפרלמנט הבריטי, מול קבוצת הידידות הפרלמנטרית APPG במאמץ לשחרור כלל החטופים בשבי חמאס בעזה
במסגרת פרויקט המשלחות של משרד התפוצות בשותפות משרד החוץ, בני משפחות הנרצחים והחטופים ממשיכים בסדרת פגישות ללונדון, במאמץ להשבת החטופים. היום (שני) בני המשפחות במשלחת עם מנהיגת בית הנבחרים, חברי פרלמנט בכירים מכלל המפלגות, לורדים, ושטחו את סיפורם האישי והכואב. 
שגרירת ישראל ללונדון הגב׳ ציפי חוטובלי אמרה: ״אנחנו רוצים את החטופים שלנו חיים, אנחנו רוצים אותם שלמים, ואנחנו רוצים שזה יקרה בהקדם. זו הסיבה שאנחנו עומדים כאן מולכם היום״.
יו״ר קבוצת הידידות בוב בלקמן סיכם את הדיון: "שמענו כאן דברים מרגשים מאוד. עלינו האחריות לסייע ולהיות פעילים ככל שניתן כדי לסיים את האירוע הזה על הצד הטוב ביותר, בהקדם האפשרי״.
אמש, התקיימה עצרת תמיכה בישראל במרכז לונדון שנצבעה כחול-לבן, בהשתתפותם של כ-15,000 איש. בשיתוף פעולה בין-משרדי, יוצאות השבוע משלחות רשמיות של נציגי משפחות החטופים והנרצחים למספר מדינות בעולם. בהמשך השבוע תצא משלחת משפחות לאיטליה, ובהמשך לארה״ב ולמדינות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה