תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 חושפת את מצבה הרפואי: "זה קרה גם בהיריון הראשון"

העיתונאית רותם ישראל שיתפה את העוקבות שלה באינסטגרם כי היא סובלת מדלקת כואבת מאוד בפרק כף היד. רותם ישראל:  "זה קרה לי גם בהיריון הראשון, תופעה מוכרת. מישהי מזדהה?"

מערכת ice |  1
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
רותם ישראל, מגישת תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בערוץ 13, הפתיעה את העוקבים שלה באינסטגרם לאחר שחשפה כי היא סובלת מדלקת כואבת מאוד בפרק כף היד. ישראל שיתפה תמונה שלה, בה ידה חבושה בתחבושת מיוחדת וכתבה: "דלקת בפרק כף היד כואבת מאוד. קרה לי גם בהיריון הראשון, תופעה מוכרת. מישהי מזדהה?". 


(צילום: rotemis@)
כידוע, העיתונאית המוערכת נשואה לשף גיא בנדלר. במאי 2020, חשפה רותם ישראל בפני עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם כי היא עומדת להיות אמא בפעם הראשונה בחייה.
בפוסט המרגש שפרסמה, כתבה רותם ישראל: "כולנו נזכור את שנת 2020 בגלל הקורונה. אבל אני אזכור אותה בזכות הרגע שבו גיליתי שאהפוך לאמא, שגיא ואני נהפוך משניים לשלושה. תמיד חלמתי על זה וזה מרגש אותי באופן שקשה להסביר במילים. הכל מתגמד לעומת האושר הזה. אהוב שלנו אנחנו כבר לא יכולים לחכות לרגע שתגיע". 
כעת, ארבע שנים לאחר לידת בנה הבכור, רותם ישראל בהיריון שני. את הבשורה המשמחת שיתפה העיתונאית עם העוקבים שלה, כהרגלה, בפוסט ברשת החברתית אינסטגרם.

ישראל שיתפה סרטון מתוך בדיקת האולטרסאונד שעברה וכתבה: "אור בתוך החושך". כאמור, בימים אלו מגישה ישראל את תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בערוץ 13 עם העיתונאי עומר ירדני אשר הפך בשנים האחרונות לכוכב רשת בשל סרטוניו המשעשעים בטיקטוק ובאינסטגרם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאית מעולה ושדרנית מדהימה
    אילן 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי יתן ותבקיאי לגמרי רותם !
    סגור