תקשורת ומדיה

טלטלה בחדשות 12: זה הצעד הדרמטי של דוברות המשטרה

דוברות המשטרה מגנה את הכתבה שפורסמה במהדורה המרכזית בחדשות 12 על רנ"צ דני לוי, מפכ"ל המשטרה. בהודעה הרשמית שפרסמה דוברות המשטרה, נכתב: "אנו מגנים את הכתבה המגמתית, שפורסמה אתמול בערוץ 12, שנועדה לייצר מצג שווא הפוגע בחברי הקהילה ובארגון, בהתבסס על גורמים עלומים בעלי אינטרס"

מערכת ice |  3
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
אמש (ראשון) פורסמה כתבה אודות רנ"צ דני לוי, מפכ"ל משטרת ישראל במהדורה המרכזית בחדשות 12. בהודעה הרשמית שפרסמה דוברות המשטרה בנושא, צוין כי מדובר ב"כתבה מגמתית".
"אנו מגנים את הכתבה המגמתית, שפורסמה אתמול בערוץ 12, שנועדה לייצר מצג שווא הפוגע בחברי הקהילה ובארגון, בהתבסס על גורמים עלומים בעלי אינטרס", כך נכתב בהודעה הרשמית של דוברות משטרת ישראל.
עוד צוין בהודעה הרשמית של דוברות המשטרה: "מאז ומתמיד בשלל תפקידיו, פעל המפכ"ל לקידום סוגיות הנוגעות לחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה עם כלל הגורמים בקהילה למתן שירותי משטרה מיטביים עפ"י צרכי האוכלוסייה, לרבות הובלה מבצעית של מצעדי גאווה בערים תל אביב, חיפה וירושלים, לאורך עשרות שנים. כמפכ"ל המשטרה מדיניותו שמה דגש על מתן שירותי משטרה איכותיים, שוויוניים והוגנים לכלל האוכלוסיות והמגזרים".
הכתבה שפורסמה במהדורה המרכזית של חדשות 12 הציגה שיחות שקיים רנ"צ דני לוי בתחילת השנה כאשר הוא שימש כמפקד מחוז חוף. עוד פורסם בכתבה, כי במהלך השיחה, השתתף אריה דורון, אשר קודם בהמשך לתפקיד דובר המשטרה.
על פי הפרסום של חדשות 12, אותו נושא עלה במהלך פגישה שקיים עם בכירים כאשר דני לוי שאל את המבקר שנכח בדיון שאלה משונה: "מה זה המכנסיים הצמודים האלו? אל תגיד לי שאתה חלק מהקהילה עכשיו". 
בתגובה לכך, ציין המבקר כי הוא אינו חלק מקהילת הלהט"ב. דני לוי השיב: "אתה בטוח? לא שאכפת לי, אין לי משהו אישי נגדם אבל זה מגעיל אותי". בהמשך השיח, ציין לוי: "אני לא מסוגל לראות שני בחורים שהולכים ביחד ברחוב ונותנים ידיים או שני גברים שמתנשקים ככה בחוץ, זה מגעיל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הבעיה, הוא הביע את תחושתו האישית
    מישו 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם במדינת משטרת השמאל אסור להביע דיעה אישית? אני נגעל מגעפילטע פיש! אני פוגע בדייגים?
    סגור
  • 1.
    המשטרה החדשה אוהבת את כל אזרחיה שווה… ולא עושה איפה ווא (ל"ת)
    שרי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ממש פחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    לך לזיבי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור