משפט

בעקבות הרצח: משטרת ישראל סוגרת מיידית את העסק שמסכן את חייכם

במהלך סוף השבוע, משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לבית עסק מסוג פנצ'רייה בכפר דלית אל כרמל למשך 21 ימים, זאת לאור אירוע ירי אשר התרחש במתחם, שהביא למותה הטרגי של אישה, ובשל החשש כי המשך פעילותו של העסק מהווה סיכון מהותי ועלולה לפגוע פגיעה ממשית ומוחשית בשלום הציבור ובטחונו
מערכת ice | 
צו סגירה לפנצרייה (צילום דוברות משטרת ישראל)
במהלך סוף השבוע, חתם מפקד תחנת משטרת ישראל בנשר, סנ"צ צחי בן חיים, על צו סגירה מנהלי לבית עסק מסוג פנצ'רייה בכפר דלית אל כרמל למשך 21 ימים החל מיום 13.09.24, כך נודע הבוקר (ראשון).
צו הסגירה לעסק בדליית אל כרמל מגיע לאור אירוע ירי אשר התרחש במתחם, שהביא למותה הטרגי של אישה, ובשל החשש כי המשך פעילותו של העסק מהווה סיכון מהותי ועלולה לפגוע פגיעה ממשית ומוחשית בשלום הציבור ובטחונו.
כידוע, הפשיעה בישראל מרימה את ראשה לאחרונה, אחרי שביום חמישי האחרון אירע אסון כבד מאוד בעיר רמלה, שם פיצוץ של רכב הביא למותם של ארבעה אנשים, בעוד תינוק בן חודשיים מאושפז במצב קשה בבית החולים שם הרופאים נלחמים על חייו.
בנוסף לכך, 8 פצועים נוספים מאושפזים בבתי החולים. בעקבות האירוע הקשה, בו עבריינים פוצצו מכונית תופת בשכונת הרצל ברמלה, משטרת ישראל פשטה על שכונת ג'ואריש שבעיר, שמזוהה עם משפחות הפשע הערביות, זאת המטרה לעצור את העבריינים שרצחו בדם קר ילדים ונשים חפים מפשע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה