ויראלי

כתבת חדשות 12 משתפת סטורי זועם: "זבל אנושי"

כתבת התחקירים והמגישה הבכירה בחדשות 12 אדווה דדון שיתפה סטורי זועם של צופה שראתה את הכתבה מהמהדורה המרכזית: "ישבתי וצפיתי בהלם"
מערכת ice |  3
אדווה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כתבת חדשות 12 אדווה דדון שיתפה אמש (ראשון) את הכתבה על החייל שנתפס מצלם נשים בסתר בשירותי הרכבת על ידי קצינה, וכתבה בזעם כי הגופים האחראיים זרקו את האחריות אחד על השני.
היא העלתה לסטורי שלה טקסט שכתבה צופה זועמת ושיתפה אותו אצלה בחשבונה: "ישבתי וצפיתי בהלם. וההלם לא מהמעשה הדוחה של הזבל האנושי הזה אלא מהאומץ של הבחורה הזאת. קצינה שהיא חלק ממערכת מאוד נוקשה, יוצאת נגד המשטרה וגופי האכיפה שכרגיל לא עשו כלום כי לצפות מהם לתת ביטחון לנשים בישראל זו כנראה דרישה מוגזמת".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אדווה דדון)
"בתגובות לכתבה, המשטרה, מצ"ח ודו"צ העבירו אחריות מאחד לשני כאילו הם משחקים hot potato. בניסיון שלא להקיא, למדתי וקיבלתי השראה מבחורה אחת אמיצה, חדה ומרשימה, לפחות אחת על השנייה אנחנו יכולות לסמוך".
על פי הכתבה של אדווה דדון, חייל שצילם נשים ברכבת ובמקומות ציבוריים נתפס על חם, אך טרם הוגש נגדו כתב אישום ובמקרה הזה הגופים האחראיים החליטו לפטור עצמם מאחריות.
 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה ברבורים
    גרשון 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא זורק אחד על השני. יש ביורוקרטיה: קודם מצ"ח חוקרת ואחר כך המשטרה. הכל בהליכים. אם את רוצה להיות בהלם תהיי בהלם מזה שלצפות העיתונאי לא לקפוץ כמו חמור למסקנות זה יותר מדי ובפרט בישראל ובפרט 12.
    סגור
  • 1.
    אדווה את אלופה (ל"ת)
    עופרי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש שם גם צוות היא לא לבד (ל"ת)
    רם 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור