טלוויזיה

אדווה דדון נחשפת: "זו הייתה התאהבות מהשנייה שראיתי אותה"

ידין גלמן סיפר בראיון: "אחרי הרבה זמן שרדפתי אחריה. זה היה בהתחלה לא רלוונטי, אני שחקן וצעיר ממנה, היא כבר הייתה נשואה והתגרשה וזה לא היה רלוונטי מבחינתה. נראה לי שהיא חשבה 'מה זה השחקן הצעיר הזה מנסה להתחיל איתי'
מערכת ice | 
אדוה דדון (צילום מסך קשת 12)
ידין גלמן, השחקן והדוגמן הצעיר שכבש את לב אדוה דדון, כתבת חדשות 12 הוותיקה, חולל שינויים עזים בחייו שהובילו אותו למסלול מפתיע. הנער הדתי מירושלים, שהחליט להוריד את הכיפה באופן ספונטני לאחר 28 ימי שירות צבאי, לא רק שסר מהנתיב המסורתי של לוחם, אלא גם ביקש לשלב קורס משחק במהלך שירותו הסיירתי. למרות התנגדות הצבא, ידין התעקש והוכיח שלא מדובר בגחמה חולפת.  
למרות ההצלחה כשחקן, ידין נקלע באופן בלתי צפוי גם לעולם הדוגמנות. בהתחלה הוא נאלץ להתמודד עם היותו "החייל הזה, השחקן שקצת יותר מבוגר" בתוך עולם שבו "הדוגמנים המצליחים היום הם אנשים שממש גדלו לתוך זה". אך עם הזמן, הוא למד להשתמש ביתרונותיו הטבעיים ולנצל את כישוריו החברתיים והפיזיים.

מעבר לקריירה המקצועית התוססת, ידין חווה גם שינויים דרמטיים בחייו הפרטיים. לאחר פציעה קשה במהלך הקרבות בקיבוץ בארי, שבה כמעט איבד את חייו, הוא קיבל את התמיכה האין-סופית של אהבתו אדוה דדון. התאהבותו החד-פעמית באדוה הפכה לזוגיות מחוזקת, וכעת הם מצפים לילדם הראשון המשותף. 
בראיון לאינטימי עם רפי רשף הוא סיפר: "בשנייה שראיתי אותה. היא עוצמתית, יש סביבה כוח ואנרגיה כשהיא נכנסת לחדר, הסתכלתי על העיניים האלה וזו הייתה התאהבות מהשנייה שראיתי אותה. אחרי הרבה זמן שרדפתי אחריה. זה היה בהתחלה לא רלוונטי, אני שחקן וצעיר ממנה, היא כבר הייתה נשואה והתגרשה וזה לא היה רלוונטי מבחינתה. נראה לי שהיא חשבה 'מה זה השחקן הצעיר הזה מנסה להתחיל איתי'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה