ויראלי

בן זוגה של אדוה דדון על ההיריון: "תמונת הניצחון הקטנה שלנו"

ידין גלמן, בן זוגה של אדוה דדון הנמצאת בחודש השביעי להריונה עם ילדם המשותף הראשון חשף: "אנחנו מסתכלים על זה כשמשהו מאוד משמח ומלא אור. אני בגישה של חייבים לבנות פה מחדש את החברה, את המדינה, ללמוד מהטעויות שלנו עד עכשיו"
רוני שיינר |  5
אדווה דדון ידין גלמן (צילום חשבון האינסטגרם של ידין גלמן)
העיתונאית אדוה דדון ובן זוגה בשנה וחצי האחרונות, השחקן ידין גלמן, התארסו בספטמבר האחרון במהלך בחופשה רומנטית בדרום איטליה. השניים  שמרו על הבשורה בסוד, וחודש לאחר מכן, ב-7 באוקטובר, גלמן נפצע קשה בקרב על בארי.
לפני כשלושה שבועות שיתפה דדון כי השניים מצפים לילד משותף ראשון, אח או אחות לאילן, בתה הבכורה בת הארבע וחצי, מנישואיה הראשונים לגלעד שלמור.  
בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", כשהוא על סט הצילומים של "רנואר", שוחח גלמן לראשונה על ההיריון המרגש. "נראה לי שאצל כולם זה יתפצל לשני חלקים: או לא מביאים יותר ילדים לעולם כי העולם שלנו קורס, או חייבים להביא ילדים לעולם, חייבים לבנות מחדש. אני בגישה של חייבים לבנות פה מחדש את החברה, את המדינה, ללמוד מהטעויות שלנו עד עכשיו", שיתף גלמן. 
על הדרך בה בישר למשפחתו על ההיריון, סיפר: "נפגשנו כולנו לארוחת ערב, סיפרתי לכולם וזה היה מאוד מרגש, מאוד משמח. גם אחרי מה שאנחנו עברנו אישית, מסתכלים על זה כשמשהו מאוד משמח ומלא אור. תמונת הניצחון הקטנה שלנו".
לשאלה האם בכוונתם להקדים את החתונה, השיב גלמן: "אנחנו בלי לחץ. גם ככל שהמלחמה הזאת עדיין היא מרכז העניינים, יש לנו חטופים ויש לנו צפון, וכל הדבר הזה כרגע זה מה שחשוב לנו".
גלמן חשף כי דדון והוא עדיין לא יודעים בעצמם את מין העובר. לשאלה איזה אבא נראה לו שיהיה, השיב: "נראה לי זה יגיע וכבר הכל יסתדר במקום". אגב, גלמן, שמאמין באמונות תפלות, מבקש שלא להביא דברים עבור התינוק שבדרך: "אל תביאו כלום, אנחנו מסודרים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פרסום כתבה 6 פעמים על רעייתי
    יהורם 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום אדווה.ראשית אני מאחל לך בהצלחה!!. פרסמת כתבה על רעייתי 6 פעמים ואני חושב שזה לא צודק.גם אם עשתה טעות ולא רק היא עשתה טעות גם האחים שלה ביזו אותה זה לא צודק לפרסם את זה 6 פעמים.אני מבקש לפנים משורת הדין שתורידי את זה.ושוב מאחל לך בהצלחה רבה!!!
    סגור
  • זה אכזרי
    אורי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה גם הלבנת פנים
    סגור
  • 3.
    פרסום כתבה
    יהורם 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום.פרסמת כתבה 6 פעמים על אשתי.האם בבקשה תוכלי להסיר את זה .זה לא צודק לפרסם את אותה כתבה 6 פעמים.למה? בבקשה לפנים משורת הדין. מה הציבור חושב?
    סגור
  • 2.
    אדווה דדון ובן זוגה ידין גלמן.
    דב גולדברג 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה מאד מצבה של דדון, אחרי גירושין ואחר שבעלה החדש ידין גלמן נפצע קשה בקרב. אדווה הוכיחה נאמנות בטיפול בבעלה ידין ובמסירותה הביאה להחלמתו, נכנסה ממנו להריון והקשר ביניהם חזק שבעתיים. יברך אותם האל ויזכו להרבה נחת ואושר.
    סגור
  • 1.
    המון מזל טוב ולדעתי יש לה עוד בת (ל"ת)
    דור 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור