בארץ

הומואים, אתיופים, וערבים. המפכ''ל דני לוי רק מצטרף לשורת קודמיו

המפכ''ל החדש דני לי התבטא באמירה כנגד קהילת להט''ב, וזיעזע את המדינה. אך הוא מצטרף לקודמיו בתפקיד, שהתבטאו גם כנגד הקהילה האתיופית, וכן כנגד המגזר הערבי. הארכיון לא שוכח
דורון בלוך | 
המפכל דני לוי (צילום פלאש 90)
אתמול (ראשון) ההתבטאויות החריגות של המפכ"ל הנכנס, דני (דניאל) לוי, נחשפו במהדורה המרכזית של חדשות 12 ע"י יוסי מזרחי. ההתבטאויות שהוקלטו בתחילת השנה הנוכחית, כללו אמירות של לוי כמו: "אני לא מסוגל לראות שני בחורים שהולכים ביחד ברחוב ונותנים ידיים או שני גברים שמתנשקים ככה בחוץ, זה מגעיל".
החשיפה גרמה להדים וזעזוע מדבריו, אך נראה שלוי פשוט מצטרף לשורת אמירות של קודמיו בתפקיד המפכ''ל, כל אחד והאמירה שלו כנגד קהילה אחרת. בשנת 2016,  בזמן שהמדינה געשה סביב מחאת הקהילה האתיופית שהפגינה על יחס המשטרה המפלה לטענתם כנגדה, אמר מפכ''ל המשטרה דאז רוני אלשיך אמירה שגם היא קוממה את הביקורות כנגדו : "מטבע הדברים, שוטרים חושדים בהם יותר".
בנוסף, בשנת 2023, פורסמו גם ציטוטים של מפכ''ל המשטרה דאז קובי שבתאי אמר על סוגיית הרצח במגזר הערבי: "זה הטבע שלהם, זה המנטליות של הערבים". אם כן, נדמה כי כל מפכ''ל והקהילה עליה הוא מתבטא שלא בהתאם. יש לקוות שלוי יבין את מעמדו כעת וימנע מאמירות מיותרות כאשר הינו מכהן בתפקיד  המפכ''ל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה