בארץ

נתניהו מתקפל באופן נדיר: "טעיתי, הדברים לא היו צריכים להאמר"

נתניהו כתב: "טעיתי. דברים שאמרתי בעקבות מסיבת העיתונאים לא היו צריכים להיאמר ואני מתנצל על כך. אני נותן גיבוי מלא לכל ראשי זרועות הביטחון. אני מחזק את הרמטכ״ל ואת מפקדי וחיילי צה״ל שנמצאים בחזית ונלחמים על הבית. יחד ננצח". ומה חשבו אנשי התקשורת?
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
לאחר הביקורת החריפה מאוד נגדו על הציוץ שלו בחצות כי מעולם לא הועברה אליו כל התרעה הנוגעת לפעולות של חמאס בטרם היציאה למסע הטבח ביישובי עוטף עזה, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (ראשון) התנצלות פומבית.
נתניהו כתב: "טעיתי. דברים שאמרתי בעקבות מסיבת העיתונאים לא היו צריכים להיאמר ואני מתנצל על כך. אני נותן גיבוי מלא לכל ראשי זרועות הביטחון. אני מחזק את הרמטכ״ל ואת מפקדי וחיילי צה״ל שנמצאים בחזית ונלחמים על הבית. יחד ננצח".

כתב חדשות 13 אביעד גליקמן השיב: ""ההתנצלות" המזוייפת של נתניהו היא בדיוק אבל בדיוק דוגמא קלאסית איך פועלת מכונת הרעל הביביסטית. רק שהפעם אפשר לראות את זה מראש המכונה, מראש הממשלה עצמו. מפרסמים ציוץ מלא ברעל, בפייק ובשנאה. נותנים לציוץ לרוץ כמה שעות כדי שיהדהד ואז מוחקים אותו ולפעמים "מתנצלים". המסר של הציוץ כבר".
אלעד שמחיוף מחדשות 12 כתב: "מודה ועוזב ירוחם. ממליץ לעדכן את אלו שהצדיקו ותקפו. ‏ממשיכים לניצחון, אחר כך כל היתר", יקי אדמקר הוסיף: "לא זוכר זמן רב התנצלות כה מלאה וכנה של נתניהו. בלי אבל ובלי סייגים כלל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אביב גפן מי אתה שתגבר על אחרים (ל"ת)
    שרה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה חדש בהתקפלות שלו?מתקפל קבוע (ל"ת)
    יוסף 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור