תקשורת ומדיה

בן כספית דורש: ינון מגל יעביר 4 מיליון שקל?

בן כספית יצא למתקפה נגד ינון מגל, כאשר התייחס לקמפיין גיוס התרומות של מגל לטובת מימון ההגנה המשפטית של ראש הממשלה נתניהו: "3,943,265 ש"ח, זה הסכום שנאסף בזמנו במבצע שהוביל ינון מגל לגיוס תרומות למשפחת האביונים. הכסף עוד ממתין שם, בחשבון. מה אתם אומרים, לו הייתם משפחת נתניהו, לא הייתם מפצירים עכשיו בינון מגל להעביר את הכסף הזה ללוחמים?"
תום נחום |  4
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
היום (שישי) החל יומה ה-21 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים שנרצחו במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, כאשר לפחות 229 חטופים ישראלים מוחזקים כשבויים ברצועת עזה.
במקביל, החיפוש אחר האשמים במחדל הגדול שהוביל לאסון הכבד שנפל על עם ישראל נמשך, כאשר קרב העקיצות בין מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, למגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12בן כספית, נמשך, כאשר הפעם הגיע תורו של כספית לתקוף.
כספית התייחס לקמפיין של מגל לגייס תרומות לטובת מימון ההגנה המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכתב בטוויטר (X.COMׂ) כך: "3,943,265 ש"ח. שלושה מיליון, תשע מאות ארבעים ושלושה אלף, ומאתיים שישים וחמישה שקלים. זה הסכום שנאסף בזמנו במבצע שהוביל ינון מגל לגיוס תרומות למשפחת האביונים, סיוע למימון ההגנה המשפטית. הוא עוד ממתין שם, בחשבון. אני מקווה שלא השקיעו אותו בבורסה שלנו. אנחנו מעלים כאן כל היום לינקים למאמצי גיוס כספים לטובת: אפודים קרמיים, ציוד לחיילים, סיוע למשפחות המפונים, החטופים ומה לא. החברה האזרחית תורמת, מתגייסת, ממלאת את הוואקום שהותירה ממשלת החדלון. מה אתם אומרים, לו הייתם משפחת נתניהו, לא הייתם מפצירים עכשיו בינון מגל להעביר את הכסף הזה ללוחמים?".
 
כזכור, מגל התייחס להחלטתו של כספית לבקר את שר החקלאות אבי דיכטר, שנסע לסייע בקטיף רימונים ביישובי העוטף והגיב 'מנותקים', בעוד כאשר שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה (בוגי) יעלון נסע לסייע לחקלאים בעוטף עזה, כספית בירך וכתב בפרגון: "בוגי. מתנדב בעבודה חקלאית בעוטף כבר כמה ימים". כאשר לצד שתי התמונות של תגובות כספית, כתב מגל כך: "אצל כספית כלום לא ענייני. יש או מלאכים או שטנים והכל מסתדר תמיד לפי הפוזיציה. "עיתונות", מביך".
 
כזכור, העיתונאי הוותיק בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, התייחס לדבריו של בכיר השב"כ לשעבר, מיכאל קובי, במהלך ראיון בערוץ 14: "ואחד בשם נניקשווילי ממשיך לממן את התועבה הזו. "שוחררו בעסקאות טיעון". לא. הם לא שוחררו בעסקאות טיעון. הם שוחררו בעסקת שליט. כולם. מיחיא סינוואר דרך סלאח ערורי, דרך עלי קאדי שהוביל את המתקפה בשבת, דרך כל הצמרת הצבאית. את כולם שחרר בנימין נתניהו. לא בעסקת טיעון. בעסקת שליט. איך אין להם בושה לשבת שם ולתקוף את הפרקליטות כשהם יודעים, בוודאות, מי הוא גדול משחררי האסירים אי פעם. איך. זה לא ייאמן".

זאת כאמור, לאחר שבערוץ 14 ראיינו אמש (רביעי) את מיכאל (מיכה) קובי, בכיר השב"כ לשעבר שחקר את יחיא סינוואר, והתייחס לתקופת החקירה: "היינו מוגבלים בידי משרד המשפטים והפרקליטות בראשות דורית בייניש בחקירת עצורים, וזה הקשה מאד על החקירות. עצרנו את כל הפלג הצבאי של החמאס, וחשבנו שהם יישארו במעצרי עולם - אבל לפחות 200 מהם שוחררו בעסקת טיעון".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הרל"ב מחלה חשוכת מרפא. לבן כספית אין טעם בחיים ללא ביבי (ל"ת)
    איתן 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    לפחות לא מעביר כסף לתפירת תיקים נגד רה"מ. 0מ ול דרעק. (ל"ת)
    מיכאל 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כמו שהסכמנו שחמאס דאהש יחיה לצידנו
    ZB 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך מגל היה לצד....
    סגור
  • 1.
    ימחשמו כלב לכלא (ל"ת)
    גיא 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור