תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 מתפוצץ: "אנחנו השתגענו! איפה אתם לעזאזל?"

מגיש חדשות 12, ירון אברהם, זועם על יחס הממשלה למשפחות החטופים: "יושבת מירית רגב, אם לשני ילדים שנחטפו לעזה, ומספרת ליונית לוי שאף גורם ממשלתי לא דיבר איתם מאז תחילת המלחמה, 19 ימים אחרי! אנחנו השתגענו! איפה אתם לעזאזל?"
תום נחום |  3
ירון אברהם דומע בשידור (צילום צילום מסך קשת 12)
היום (חמישי) החל יומה ה-20 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים שנרצחו במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, כאשר לפחות 220 חטופים ישראלים מוחזקים כשבויים ברצועת עזה, ביניהם גם האחים מאיה ואיתי רגב, שאמש (רביעי) אמם, מירית, חשפה בכאב במהלך שידור חדשות 12 את חוסר התפקוד של גורמי הממשלה מול משפחות החטופים.
מי שהגיב לדבריה של מירית רגב ויצא מכליו בעקבות כך, היה מגיש חדשות 12, ירון אברהם, שכתב כך בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "יושבת מירית רגב, אם לשני ילדים שנחטפו לעזה, ומספרת ליונית לוי שאף גורם ממשלתי לא דיבר איתם מאז תחילת המלחמה, 19 ימים אחרי! אנחנו השתגענו! איפה אתם לעזאזל?".
 
בתוך כך, חברו לערוץ של אברהם, ניר דבורי זוכה להערכה גדולה מצד הקולגה שלו, מעיין פרתי, שהחליטה בלי סיבה מיוחדת לפרגן לו בפוסט מיוחד באינסטגרם ולשתף מה היא חושבת על הכתב לענייני צבא של מערכת חדשות 12.
פרתי כתבה: "אני רוצה לספר לכם משהו על האיש הזה שמופיע על המסך של כולנו כבר שבועות. האיש הזה שלא ישן בלילה עם טלפון על מצב שקט אף פעם, כי תמיד יכול לקרות משהו, האיש הזה שעוזב את הילדים והאישה האהובה שלו לתקופה ארוכה כדי שתקבלו את המידע האמין ביותר, האיש הזה הוא החבר הכי טוב שלי במערכת שבה אנחנו עובדים".

עוד היא הוסיפה: "הוא זה שנותן את העצה הכי טובה, שתמיד זמין, שתמיד רוצה לעזור ושומר ומגן. והדלת שלו תמיד פתוחה. האיש הזה ששמע על מצב רפואי קשוח שפקד אותי והכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו כדי שהמשכורת שלי לא תפגע. (עכשיו הכל בסדר), האיש הזה הוא לב. וכמה טוב שיש לנו אותו. לכולנו. רק תשמור על עצמך טוב טוב כי כולנו צריכים אותך"
אופירה אסייג הגיבה לדבריה של פרתי: "אני מצטרפת לכל מילה, איזה איש, איזה לב ואיזו מקצוענות", מגישת תכנית חיסכון קרן מרציאנו כתבה: "כל מילה", הכתב דין פישר הוסיף: "מלך אמיתי"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תראו מי “מתפוצץ״
    החקלאי הגלילי 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאחר שמר ירון אברהם סנט ללא בושה באישה בת 85 שהוחזרה מהשבי והגדיל לעשות בפרשנות רדודה כאשר הסביר לנו האדיוטות איזה מהלך ״גדול״ עשה אדון ביבי שהודיע שגם הוא יסכים לענות לשאלות הועדה שתקום הוא יכול מהר לארוז את חפצך יו ולשבת בבית! ערוץ 12 איבד הרבה מהגלורי שלו שצבר מתחילת המלחמה!!!
    סגור
  • 2.
    המפסידים בבחירות ממשכים בהסתה.
    מיכה 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יבוא יום והרבה חלאות תקשורת ישבו בכלא יחד עם דן חלוץ אהוד ברק ועוד שותפים שנתנו מוטיבציה לאויב לתקוף אותנו.
    סגור
  • 1.
    ממשלה בכאילו
    מחמוד ע 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ממשלה זו תיזכר לעולמי עד כממשלה תאבת בצע ,תאבת שררה וכיבודים .במקום לדרוש בשלומו של עם ישראל בימים אלו ,הם עסוקים בבזבוז הכספים שקיבלו כתקציב למשרדם ,על טובתם האישית .קומו עורו וסלקו אנשים אלו ,\ממשלת הבובות הלזו, מיידית ,מכס השלטון והראו להם את הדרך כי מהירה לגולאג בסיביר!!
    סגור