תקשורת ומדיה

ניר דבורי נחשף: זה היה הג'וב הראשון שלו לפני חדשות 12

אשתו של העיתונאי חשפה את הג'וב שממנו קפץ לעולם התקשורת לפני הרבה מאוד שנים: "הוא היה שליח על קטנוע כשהכרנו. זה לא מה שאתם מכירים היום, לא הכרתי את ניר המפורסם"
מערכת ice |  3
ניר דבורי (צילום יענקלה קליין)
ניר דבורי אחד הכתבים המוכרים ביותר של חדשות 12, נמצא כמעט בכל ערב בזירות הקשות, בלב הפיגועים והעימותים האלימים. אבל אם לו זה אולי קל, לא בטוח שכך גם לסביבתו הקרובה. הערב ב"אנשים", אשתו, שגית, שיתפה על הקושי בחיים שלה עם הכתב המוערך.
שגית התייחסה לקריירה הארוכה שליוותה: "הכל תמיד מוטל בספק, אין משהו מוחלט אצלנו בבית. החיים מופקעים ממך כל הזמן. היו רגעים שכעסתי ואיכשהו זה חוזר ומתייצב, גם הלא נורמאלי הופך בסוף להיות נורמלי".
אשתו חשפה את הג'וב שממנו קפץ לעולם התקשורת לפני הרבה מאוד שנים: "הוא היה שליח על קטנוע כשהכרנו. זה לא מה שאתם מכירים היום, לא הכרתי את ניר המפורסם". עבודת השטח שנכנסת לבית של ניר דבורי כאמור גורמת ללא מעט חיכוכים ושינויי תכניות.

דבורי עצמו מספר שהפיגועים והמצב הביטחוני המתוח בתקופה האחרונה, גרם ללא מעט שיבושים עבור המשפחה כשגם החופשי שתכננו תדחה: "חשבנו בהתחלה אולי חו"ל, אבל זה לא יקרה. ברור לי שבמציאות הזו זה משנה את כל התוכניות של הבית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא ראה שיש לו סנטר יפה,אז הוא גידל עוד אחד???? (ל"ת)
    אאא 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    נשאר שליח. איי קיו נמוך (ל"ת)
    אהבל 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מוזר!
    דנה 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שיכול לכתוב עליו ביקורת כזאת - זה מעיד על ה - איי קיו של המבקר.
    סגור