תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד בן כספית: "תמיד לפי הפוזיציה. 'עיתונות', מביך"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, במתקפה חריפה נגד מגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, שמתח ביקורת על שר החקלאות אבי דיכטר שנסע לסייע לחקלאים בעוטף עזה, בעוד דווקא פרגן למשה 'בוגי' יעלון, שעשה את אותו הדבר: "אצל כספית כלום לא ענייני. יש או מלאכים או שטנים והכל מסתדר תמיד לפי הפוזיציה. "עיתונות", מביך"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
היום (חמישי) החל יומה ה-20 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים שנרצחו במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, כאשר לפחות 220 חטופים ישראלים מוחזקים כשבויים ברצועת עזה. במקביל, החיפוש אחר האשמים במחדל הגדול שהוביל לאסון הכבד שנפל על עם ישראל נמשך, תוך זריקת האשמות בערוצי התקשורת השונים, כאשר כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, החליט לצאת למתקפה נגד בן כספית, שהעביר ביקורת חריפה נגד ערוץ 14.
מגל התייחס להחלטתו של כספית לבקר את שר החקלאות אבי דיכטר, שנסע לסייע בקטיף רימונים ביישובי העוטף והגיב 'מנותקים', בעוד כאשר שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה (בוגי) יעלון נסע לסייע לחקלאים בעוטף עזה, כספית בירך וכתב בפרגון: "בוגי. מתנדב בעבודה חקלאית בעוטף כבר כמה ימים". כאשר לצד שתי התמונות של תגובות כספית, כתב מגל כך: "אצל כספית כלום לא ענייני. יש או מלאכים או שטנים והכל מסתדר תמיד לפי הפוזיציה. "עיתונות", מביך".
 
כזכור, העיתונאי הוותיק בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, התייחס לדבריו של בכיר השב"כ לשעבר, מיכאל קובי, במהלך ראיון בערוץ 14: "ואחד בשם נניקשווילי ממשיך לממן את התועבה הזו. "שוחררו בעסקאות טיעון". לא. הם לא שוחררו בעסקאות טיעון. הם שוחררו בעסקת שליט. כולם. מיחיא סינוואר דרך סלאח ערורי, דרך עלי קאדי שהוביל את המתקפה בשבת, דרך כל הצמרת הצבאית. את כולם שחרר בנימין נתניהו. לא בעסקת טיעון. בעסקת שליט. איך אין להם בושה לשבת שם ולתקוף את הפרקליטות כשהם יודעים, בוודאות, מי הוא גדול משחררי האסירים אי פעם. איך. זה לא ייאמן".
זאת כאמור, לאחר שבערוץ 14 ראיינו אמש (רביעי) את מיכאל (מיכה) קובי, בכיר השב"כ לשעבר שחקר את יחיא סינוואר, והתייחס לתקופת החקירה: "היינו מוגבלים בידי משרד המשפטים והפרקליטות בראשות דורית בייניש בחקירת עצורים, וזה הקשה מאד על החקירות. עצרנו את כל הפלג הצבאי של החמאס, וחשבנו שהם יישארו במעצרי עולם - אבל לפחות 200 מהם שוחררו בעסקת טיעון".
 
מי שהגיב בכעס לדברים שנאמרו בערוץ 14 היה הכתב הפוליטי של עיתון 'הארץ', מיכאל האוזר טוב, שכתב בתגובה בטוויטר (X.COM) כך: "אם מישהו תהה במה עוסקים כעת בערוץ 14. הפרקליטות, דורית בייניש, ״עסקאות טיעון״. גם במלחמה - בור ללא תחתית".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן כספית
    א 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה אפס אחד גדול לא תעשה אתה משהו למען המדינה
    סגור
  • 1.
    כעובד בבריאות הנפש ממליץ דחוף אבחון לינון מגל. (ל"ת)
    חיים 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור